Mercedes-Benz SLK 2011: víme více o nové generaci

Připravovaný Mercedes-Benz SLK, který se na evropské trhy dostane v průběhu příštího roku, přitahuje stále více pozornosti, a to jak ze strany fanoušků, tak i odborné veřejnosti. Automobilka je na přesné informace zatím skoupá, ale pro dotvoření obrázku o novém „eSeLKáčku” můžeme vyjít z informací, které Mercedes neudržel pod pokličkou, a důvěryhodněji působících spekulací.

Nové SLK, které se hned po svém uvedení objeví s přeplňovaným třílitrovým šestiválcem, nabízejícím výkon kolem 320 koní, má oproti současné verzi působit masivnějším a vyspělejším dojmem. I přesto bude ale novinka zhruba o 100 kg lehčí než současná generace. Změny zaznamenáme i u verze AMG, která má dle nejnovějších trendů podlehnout dowsizingu, a právě proto se o její pohon postará přeplňovaný 3,6 litrový šestiválec s výkonem zhruba 470 koní. Na druhé straně, úplně základní verze bude zřejmě poháněna 2,2 litrovým čtyřválcem.
Z hlediska vzhledu se nové SLK inspiruje především u vrcholného sporťáku SLS, očekávat tedy můžeme hranatější světlomety a přestrojený interiér. Nicméně na ucelené závěry v tomto směru máme ověřených informací stále příliš málo.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků