Mercedes-Benz SLK 2011: víme více o nové generaci

Připravovaný Mercedes-Benz SLK, který se na evropské trhy dostane v průběhu příštího roku, přitahuje stále více pozornosti, a to jak ze strany fanoušků, tak i odborné veřejnosti. Automobilka je na přesné informace zatím skoupá, ale pro dotvoření obrázku o novém „eSeLKáčku” můžeme vyjít z informací, které Mercedes neudržel pod pokličkou, a důvěryhodněji působících spekulací.

Nové SLK, které se hned po svém uvedení objeví s přeplňovaným třílitrovým šestiválcem, nabízejícím výkon kolem 320 koní, má oproti současné verzi působit masivnějším a vyspělejším dojmem. I přesto bude ale novinka zhruba o 100 kg lehčí než současná generace. Změny zaznamenáme i u verze AMG, která má dle nejnovějších trendů podlehnout dowsizingu, a právě proto se o její pohon postará přeplňovaný 3,6 litrový šestiválec s výkonem zhruba 470 koní. Na druhé straně, úplně základní verze bude zřejmě poháněna 2,2 litrovým čtyřválcem.
Z hlediska vzhledu se nové SLK inspiruje především u vrcholného sporťáku SLS, očekávat tedy můžeme hranatější světlomety a přestrojený interiér. Nicméně na ucelené závěry v tomto směru máme ověřených informací stále příliš málo.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 24 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky