Mercedes-Benz SLK 200 Radar Safety Edition: propagace asistentů

Značka Mercedes-Benz připravila pro své zákazníky v Japonsku speciální verzi roadsteru SLK.
Mercedes-Benz SLK 200 Radar Safety Edition: propagace asistentů

S elektrickými okénky a klimatizací již dnes nikoho neohromíte, oddělovat zrno od plev budou nyní „všemocné“ asistenční systémy. Automobilka Mercedes-Benz tak přichází na japonském trhu s omezenou edicí SLK 200 Radar Safety Edition. Na první pohled se vozy vyznačují bílým lakováním, prosklenou střechou a doplňky z programu AMG zahrnujícími především upravené nárazníky, prahové obklady, větší brzdiče vpředu a osmnáctipalcové lité ráfky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz SLK 200 Radar Safety Edition pro Japonsko

Interiér je čalouněn červenou kůží a pod kapotou se skrývá nezměněný zážehový přeplňovaný čtyřválec, který z objemu 1,8 l dosahuje výkonu 184 koní (135 kW) a točivého momentu 270 Nm. Jádrem pudla je zástavba asistenčních systémů Radar Safety Package zahrnujících adaptivní tempomat Distronic Plus, brzdový asistent Brake Assist Plus, hlídání mrtvých úhlů Blind Spot Assist a udržování jízdního pruhu Lane Keeping Assist.

Mercedes SLK 2011: malá hvězda v novém

Mercedes SLK 2011: malá hvězda v novém

Série Mercedes-Benz SLK 200 Radar Safety Edition bude omezena na 100 kusů.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků