Mercedes-Benz SL ve stylu SL65 AMG Black Series

Japonská značka Veilside připravila sadu doplňků, která na první pohled ze standardního Mercedesu SL udělá dravce SL65 AMG.
Mercedes-Benz SL ve stylu SL65 AMG Black Series

U nás poměrně málo známá ladičská společnost Veilside pro letošní autosalon v Tokiu připravila aerodynamické doplňky, jež standardní kupé Mercedes-Benz SL (stále ještě) aktuální generace promění ve stroj připomínající sérii Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz SL opatřený novou sadou doplňků japonské značky Veilside

Prakticky všechny díly z této sady v podobně doplňků jsou vyrobeny z uhlíkových kompozitů, takže je na přiložené kresbě bílého vozu velmi snadno rozpoznáte. Základem sady jsou ale nové části karoserie včetně obou nárazníků, kapoty, blatníků, prahových obkladů a zadního přítlačného křídla.

Klepněte pro větší obrázek

Společnost Veilside je připravena vyrobit sérii 300 sad, jež pojmenovala SL Black Fortune. Prodávat se mají v přepočtu za bezmála 800 000 Kč.

bazar

Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 121 079 km
Cena: 176 000 Kč
Mercedes ML 6,2
Rok výroby: 2008
Stav: 149 427 km
Cena: 500 000 Kč
Mercedes ML 3
Rok výroby: 2006
Stav: 163 510 km
Cena: 270 000 Kč
Mercedes E 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 97 958 km
Cena: 600 000 Kč
Mercedes Viano 2
Rok výroby: 2008
Stav: 150 969 km
Cena: 358 000 Kč
Mercedes ML 3
Rok výroby: 2010
Stav: 161 900 km
Cena: 520 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků