Mercedes-Benz SL AMG: facelift pro oba sporťáky

13 komentářů

RedBaron
4. února • 13:47

Tohle kupé je nadčasovou klasikou už během výroby, třída SL má podle mě v historii Mercedesu vždy status rodinného stříbra. Konkurenci téměr nemá, nabízí to, co nikdo jiný. Měl bych pouze jednu výtku, interiér mi připadá příliš levný na kupé této cenové kategorie, samozřejmě stále lepší než kuchyňská linka v šestkovém BMW.

Audipetr
3. února • 1:38

No nevim, kara od MB za ctyr mega uz mi prijde byt trochu mimo, o sesti ani nemluve. Zajimal by me pokles hodnoty, ten musi byt enormni, MB SL nikdy nebude sberatelsky kousek jako Ferrari... Od Merklu tak maximalne SLK...

tuky
3. února • 16:27

SLK...pre vasu pani?

furgon
3. února • 8:21

to jsou zase kecy

Carlsson
3. února • 0:43

je super krásný a rychlý auto,rychlost můžu potvrdil z vlastní zkušenosti.65 jsem nezkoušel

tuky
3. února • 1:18

55 je fakt trieda; 65 je uz hadam plytvanie benzinom - hlavne ked sasi nedokaze zvladnut ten vykon

-Ferda-
3. února • 8:33

Ale o to majitelům přeci vůbec nejde: hlavní je, že mají nejsilnější roadster světa ve své garáži   Takovým majetným lidem nejde o tějaký tn litr spotřeby navíc, jak tam kdosi psal...
BTW: které sériové auto za 6,6 M má 612 koní ????
Porsche Carrera GT, Ferrari Enzo, Mercedes SLR McLaren, Koenigsegg CCR, Pagani Zonda F, Saleen S7 twin-turbo => to všechno jsou aut za více než 15 mil... tedy více, než za dvojnásobek, co SL 65 AMG...

tuky
3. února • 16:25

 vsak hej, ale ako som spominal SL sasi nezvlada vykon V12TT
+ SL je dost tazke a AMG 5at je odlisne nastavena od tej v SLR + V12 u SL je moc vpredu => balanc auta je neporovnatelny so supersportami
SL 65 je v cene Gallarda a F430 => su tam dobri konkurenti...
// Saleen S7 TT ida az do 1000k; Koenigsegg CCR ma 800k

-Ferda-
3. února • 17:32

Lambo Gallardo a F430 maji +- 500 k, to je konkurence spise pro SL 55 AMG a to i cenove. k teto konkurenci bych prihodil i Porsche 911 Turbo
 
SL 65 AMG s výkonem pres 600 koni je i s cenou konkurent spise pro Aston Martin Vaquish S, Lambo Murcielago, Ferrari 575 (550 Maranello), Bentley Conti GT ... tot muj nazor

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tuky
4. února • 7:35

=> SL nema ziadnu konkurenciu - nikto nema pevnu skladaciu strechu, 600k v GT baleni
// potencionalne DB9 (so strechou; kabrio nema tuhu karoseriu); Bentley Continental GT; 997 kabrio (ked pride) a M6 kabrio

tuky
4. února • 7:31

ja som vychadzal z cien v Kanade kde je SL65 je za $260k + tax => zhruba cena Gallarda[$250k az $300k s vybavou] alebo F430
// F575 je okolo 1/2+ miliona CAD; Vanquish mal cenu $450k+ [2003, Vanquish S odhadom cena F575 + sport paket (mozno -$20 000 za meno)]; Murcielago podobne; Bentley kope inu ligu [GT segment]
// AM nepovazuje Vanquish za GT, maju DB9

Marek
3. února • 12:07

Tady máš příklad!... Třeba http://www.autorevue.cz/Tuning/AR.asp?ARI=5309
to je ještě hezčí praktičtější a za 4,3 milionu!!

-Ferda-
3. února • 15:50

psal jsem: "seriove auto...

Doporučujeme

Články odjinud