Mercedes-Benz SL 65 AMG s dvanáctiválcem (New York)

7 komentářů

Marvous
1. října • 13:51

Zdravim...nedovedu si predstavit,co tenhle motor dokaze.Mel jsem totiz tu moznost svezt se s SL 500  a reknu vam,ze nebylo auta,ktere by nam mohlo konkurovat a mozna behem tydne se dostanu i do SL 55 AMG.Jo a jeste k tem motorum...ten kdo psal o tom,proc maji tak vysoky obsah...Jeden z mnoha duvodu je,ze s takovym motorem je vam jedno jestli jedete 120 nebo 220,diky tomu obsahu je zatah zdrcujici i pri tech 220....a to bylo v SL 500.SL 65 AMG je masakralni masina,ktera sezere kazde civilni auto,ale myslim,ze na okruhu by se taky nemusela vubec stydet a podle me by to natrela i pekne radce zavodaku.JEN TAK DAL.....HODNOTY JSOU TADY OD TOHO,ABY SE PREKONAVALY!!!!

Dr. Weinbrenner
26. září • 16:44

jo turbo..diky preplnovani dostavas daleko, ale daleko vic kroutaku hned odzpoda....proto se moc spatne srovnavaj sportaky od BMW, ktery jsou atmosferickyy a MERCEDESy..s kompressorem.....Jen mi porad nejde do hlavy, proc si majitele BMW nechavaji dodatecne montovat kompressory, nebo biturba....HMM??? Co myslis? Jinak puvodni McLaren F1 ma motor BMW...kdezto dnesni SLR McLaren má kompressor........Je tezky rict, co je lepsi....ale ja budu rozhodne dal udelanej z tehle motoru....a budu delat YEEEEEAHH!!!

Dr. Weinbrenner
26. září • 16:36

díky mercedesove stabilizacnimu systemu SL 65 AMG svuj vykon na silnici prenese...vydatne domu asistuji "valce" o rozmeru 285/30 19R, nebo priplatkovy 295/30 20R.....ovsem po vypnuti stabilizace SL griluje svoje gumy az na 4. rychlostni stupen (a je to automat....a je jasny, ze AMG speedshift7 je nadupana prevodovka)...

Tak abych to nejak shrnul...nemá tak brutalni zvuk, jako starsi braska SL 55 AMG V8 BIKOMPRESSOR,ale je mnohem dravejsi, uhlazenejsi a mrstnejsi, nez 55 AMG. Otazkou ovsem zustava, jestli ma cenu investovat o 2 miliony vic nez stoji 55 AMG...a ja bych rekl, ze 65 AMG, zato, jak vam pomacka mozek a strasnou silou nakopne do zad pri drsnym rozjezdu....stoji...MOC nad nim uvazuju....ALE chci si pockat, co s nim udela BRABUS.....hodnoty 612 koni a 1000 Nm kroutaku, diky jejich vehlasnemu dopingu jiste o mnoho stoupnou.

 

MERCEDES BENZ POWER!!!

 

clk
7. dubna • 14:22

1000 Nm na jedne naprave, jeste k tomu na zadni...neni to tak trochu zbytecne ?

Turbo
8. dubna • 11:42

Kdyz uz na jedne naprave, tak samozrejme na zadni. Jak by si to chtel prenest pres predni?
Jinak je to ale nesmysl. Podobnych jizdnich vykonu se da dosahnout s mensim objemem a bez turba. Tohle mi u MB(AMG) vadi. Asi neumi udelat poradny motor, tak tam daj megablok a turbinu z letadla. A vsichni delaj jeeee.. nad kW a Nm, ktere z toho vypadnou. Jeste kdyby v testech mezi sportovnimi vozy nebyli porad na konci i pres nejvetsi motor a nejvetsi vykony.
Mc Laren je neco jineho.

MB
28. srpna • 10:29

Víš ono se nemůže udělat nějakej přeplňovanej dvoulitr jako u WRX STi a aby bylo po 100000km po motoru. To auto stojí hafo peněz a počítá se s tím, že se bude honit jako nadmutá koza, ale taky musí vydržet!!! Proto tak velkej obsah ty hovado blbý!

Niemand
7. dubna • 13:23

A zac muzeme mit tento "hektolitrobenzinozrout"?

Ne vazne, super auto, se super vybavou, se super motorem. Jenom aby ta premira elektroniky nezastinila pocit z jizdy, ktery majitel takto draheho sportaku asi bude uprednostnovat pred ambientnim svetlem apod.

Doporučujeme

Články odjinud