Mercedes-Benz SL 65 AMG s dvanáctiválcem (New York)

Po modelech S-klasse a CL přichází šestilitrový dvanáctiválec AMG také pod kapotu SL, konkrétně modelu SL 65 AMG. Motor má 450 kW (612 k), je přeplňován bi-turbem a nabízí maximální točivý moment 1000 Nm, a to mezi dvěma a čtyřmi tisíc otáček. Na stovku se SL dostane za 4,2 s, dvoustovku atakuje za 12,9 s. Maximálka je samozřejmě omezena na 250 km/h. Výkon je přenášen na kola pomocí pětistupňového automatu s řazením na volantu.

Je jasné, že s masivním „točákem“ musí přijít i úpravy převodovky, podvozku apod., aby roadster stádo kobylek ustál. Důležité jsou rovněž brzdy, 390mm kotouče vpředu a 360mm kotouče vzadu dokážou SL 65 AMG hodně rychle zpomalit díky elektrohydraulickým brzdám. Standardem je ABS i ESP. Drobeček je vybaven 19" koly, vpředu má pneumatiky 255/35, vzadu 285/30.

Pokud očekáváte luxusní výbavu, nebudete zklamáni. Potěší elektricky nastavitelná sportovní sedadla s pamětí a vyhříváním, kožený věnec volantu, CD changer, bi-xenony, řada airbagů a mnoho dalšího.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků