Mercedes-Benz S65 AMG: vrchol nové třídy S oficiálně

Mercedes-Benz završil modernizaci svých velkých řad představením prestižních sedanů S63 a S65 s obligátním přívlastkem AMG.

Novinky s úctyhodnou formulí AMG ve jméně vychází z právě faceliftované řady sedanů S, kterou vám představujeme na níže přiložených snímcích. Oba modely nabízí komfort jízdy luxusní limuzíny, jízdní výkony supersportovního vozu a sebevědomý vzhled, jemuž odolají snad jen lidé s vadou zraku. Také tyto prestižní verze podstoupily dílčí modernizaci ve všech ohledech. Na vozech S63 a S65 AMG najdeme širokou paletu světelných zdrojů v podobě soustav LED, z nichž jsou složeny mlhovky, zadní světlomety i světla pro denní svícení, jež svoji intenzitu regulují podle síly slunečního svitu. Uvnitř najdeme obvyklou škálu pravého dřeva, kvalitních plastů a kožených obkladů, to vše v decentních a promyšlených barevných kombinacích.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Po odklopení kapot obou modelů se nám naskytne podobný pohled jako majitelům vozů z dosavadní generace před faceliftem, a pravdou je, že pohonné jednotky doznaly jen velmi drobných změn. S63 AMG, slabší z obou vozů, bude poháněn vidlicovým osmiválcem s objemem 6,2 l, jenž je naladěn na výkon 518 koní. Dvanáctiválec verze S65 pak z objemu „jen“ rovných šesti litrů nabídne výkon 604 koní a točivý moment přesně 1 000 Nm. Proto nepřekvapí, že se typ S65 AMG bude muset spokojit s bytelnou pětistupňovou rychlostní skříní, zatímco Mercedes-Benz S63 AMG disponuje sedistupňovou, rovněž automatickou převodovkou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Taktéž jízdní výkony zůstaly beze změn. S63 tak zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,6 s a S65 již za 4,4 s, přičemž nejvyšší rychlost je samozřejmě omezena na obligátních 250 km/h. Drobné úpravy na pohonné jednotce a celém voze však přinesly snížení emisí a spotřeby paliva v kombinovaném režimu o zanedbatelná a jen ztěží zaznamenatelná 3 %. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes - Benz S65 AMG
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes - Benz S Class 2010 

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 192 892 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes E 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 47 545 km
Cena: 480 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků