Mercedes-Benz S63 AMG: další ochutnávka supersedanu

Značka Mercedes-Benz zveřejnila krátké video, jež naznačuje, jak bude vypadat prozatím nejvýkonnější verze nové generace S-Class.
Mercedes-Benz S63 AMG: další ochutnávka supersedanu

Zcela nová generace vlajkové lodi Mercedes-Benz S-Class je bezesporu jednou z nejdůležitějších novinek letošního roku. Výrobce zájem o tento vůz přiživuje krátkou prezentací patřící k připravovanému provedení S63 AMG. Toto jméno se ve videu neobjevuje, ale není pochyb o tom, že je na něm právě verze S63 AMG.

Nový Mercedes-Benz třídy S hodlá být nejlepším autem na světě

Nový Mercedes-Benz třídy S hodlá být nejlepším autem na světě

Video je to velmi krátké, ovšem zahlédneme na něm vše důležité od mírně upraveného přístrojového štítu přes agresivně tvarovaný přední nárazník až po výrazné koncovky výfuků po stranách difuzoru v zadním nárazníku. Novinka si zřejmě zachová dvojnásobně přeplňovaný osmiválec 5,5 l z předchozí generace a oficiálně se světu představí v září ve Frankfurtu.

 

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků