Mercedes-Benz S63 AMG Coupé má po tuningu od Mansory 900 koní

Věřte nebo ne, ale tuner Mansory se tentokrát držel docela při zemi. Ano, auto má možná až moc výrazný bodykit, ale na poměry Mansory je to velmi decentní a skoro až nenápadný styling. Dokonce auto nevypadá ani jako čmelák... Důležité věci se tentokrát dějí opět pod kapotou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Mansory se tenotkrát drželi nezvykle při zemi, auto nalakovali jen jedním decentním tónem a odpustili si i brutální křídla a bodykity. V motorovém prostoru ale nezůstal kámen na kameni, respektive ojnice na hřídeli

Mercedes-Benz S63 AMG Coupé není auto, které by jen tak někdo označil za nedůstojně pomalé. Dvakrát přeplňovaný osmiválec 5,5 l dává v sériovém stavu výkon 585 koní a točivý moment 900 Nm, ale to samozřejmě zákazníkům Mansory nestačí.

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

U Mansory vyměnili vnitřnosti motoru. Nová je kliková hřídel, ojnice, ložiska, turbodmychadla, sání, výfuk, řídící jednotka... Vlastně z původního motoru zůstal jen blok a písty. Výsledkem jsou dva stupně výkonu. Můžete mít základní upgrade na 720 koní a 1100 Nm.

Jestli vám to ale nestačí, výkon lze zvednout až na 900 koní v 5700 ot./min. a točivý moment vzroste na 1430 Nm. V zájmu životnosti převodovky je ale elektronicky snížen na 1300 Nm v rozmezí 1600 až 5700 ot./min. Akcelerace na stovku se odehraje už za 3,3 sekundy a maximální rychlost je omezena na 300 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků