Mercedes-Benz S500 Plug-in Hybrid je ještě úspornější a rychlejší

Mercedes-Benz S500 Plug-in Hybrid je ještě úspornější a rychlejší

Automobilka Mercedes-Benz upravila parametry nového plug-in hybridu S500. Luxusní limuzína má teď nejen nižší spotřebu, ale také větší dojezd na elektrický režim a lepší zrychlení z 0 na 100 km/h. Jenom maximální rychlost 250 km/h zůstává stejná.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Původní parametry zněly 0-100 km/h za 5,5 sekundy, spotřeba 3,0 l/100 km a dojezd na čistě elektrický režim až 30 km. Nyní značka vydala upřesněné hodnoty, které vypadají takto: stovka za 5,2 sekundy, dojezd na elektřinu až 33 km a především spotřeba podle metodiky NEDC jen 2,8 l/100 km.

Podle Mercedesu je hybridní S500 první luxusní limuzína se spotřebou paliva pod tři litry na 100 km. Jedná se ale o normovanou spotřebu, která s realitou běžného provozu nemá společného vůbec nic.

Skutečná spotřeba vs udávaná: Čím větší motor, tím lepší

Skutečná spotřeba vs udávaná: Čím větší motor, tím lepší

Jen připomeneme, že Mercedes-Benz S500 Plug-in Hybrid používá k pohonu kombinaci dvakrát přeplňovaného třílitrového šestiválce a elektromotoru se sdruženým výkonem 325 kW (442 k) a točivým momentem 650 Nm.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků