Ach jo......to byla ještě auta,, poctiva,vkusna řidičská a nesmrtelna....a tak to mělo zustat..Zlata era MB 124 ,,A6 C4,jak byli v dizlu,nic je do dneška nepřekonalo.....Leda tak tfarem..B-]
tak slabo napisany clanok, neuplne informacie. ale je fajn, ze sa taketo auta pripominaju
Mercedes nebyl žádný novátor, jenom reagoval na to, že se ve třídě služebáků dostal tzv. pod tlak. V roce 1981 se začal vyrábět passat jako kombi a byl velmi úspěšný. Byl zacílen jako služebák a firemní zákazníci ho kupovali. Mercedes správně zareagoval na situaci a s několikaletým časovým odstupem nezbytným pro vývoj a zavedení výroby představil své konkurenční kombi. Nechtěl o zákazníky, kteří měli evidentně o kombi zájem, přijít. Trh s automobily je potřeba vidět celý, nejen ze zúženého pohledu na jakousi fiktivní prémiovou třídu.
to musí být provokace, protože takové hovado nemůže být skutečné
Tentokrat jsi v boji proti BMW a Mercedesu jeste vic vedle, nez obvykle, pritom stacilo ten clanek precist. S124 totiz jen nahrazovalo W123T, ktery se delal od roku 1977...
zadní sedačky v kufru měla i R21 Nevada
Nebo taky SAAB 95: http://auta5p.eu/katalog/saab/saab_95_04.php...
Kdo neměl,neřídil ani se nesvezl ať mlčí nejlepší auto co jsem měl :)bohužel nemám jinou fotku tohoto úžasného vozu než tu upravovanou tatíkem v malování cca 200let b.c. :)https://www.facebook.com/photo.php...
Jenom jeste ty objemy zavazadelniku si upravte... Bud posunte desetinnou carku nebo misto litru pouzijte metry krychlove... Jinak to vypada, ze se do obriho zavazadelniku stezi vesla mala PET lahev... :D
Řada 124 byl vynikající a mimořádně podařený vůz. Byl to díky úrovně techniky a kvality zpracování "Der letzte echte Mercedes". Mohu to potvrdit z vlastní zkušenosti. Jezdil jsem pár let v sedanu (W 124) E-230 s automatem, r.v.1987, spotřeba 10l, super svezení, žádný rez, uvnitř jak nový, provozně nul problemo. A jen lituji, že jsem si tehdy nepořídil raději Combi neboli T-Modell. Někde jsem četl, že Němci kupují v 80% případů E-class v Combi-verzi. Je to mnohem užitečnější.
jeste bych rád doplnil, že kombi modely měly standardně elektrické dovírání pátých dveří.taky se u tohoto modelu musela přesunout nádrž pod auto, která je u všech ostatních modelů mezi zadníma sedačkama a kufrem.
(200 T, 230 TE a 300 TE) a tři vznětové (200 TD, 250 TD a 300 TD Turbo Více na: http://www.autorevue.cz/mercedes-benz-s124-1985-k... ... Článek fajn, jen bych měl malou informaci k tomu označění a motorům.Písměnko T označuje kombík, takže každé kombi má vzadu TE nebo TD.E znamená benzínový model, D dieslový. Takže žádné označení výbavy, jak máte v tabulce.No a co se motorů týká. Pokud pominu faceliftovou řadu E tak u benzínu se dával ještě 300-24, u dieselu celý výčet - 200D, 250D, 250DT, 300D, 300DT, 300D-24. (kde T je turbo).Díky za článek.
Pokud pominu facelift, tak 300D 24V je blbost, neb tenhle motor prisel az do "E"cka,t.j. od posledniho faceliftu v roce '93
jo, pravda, takovy drobny detail :)
Stejne jako 250D 20V
A obe verze mely mrizku v pravym blatniku jako turbo verze, kvuli "prehozenymu" sani pres hlavu na pravou stranu....
Když si vzpomenu na nedávný test kombíků, tak si říkám: A pak že nejde udělat rovnou plochu >2m !
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.