Ale ty čalouníky, co poslední dobou pošívají volanty a sedačky, by měli vyhodit a nemyslím jen u Mercedesu, ale snad všude. Kdysi bylo vše na milimetr pošito, rozměřeno a vypadalo to, jako umělecké dílo. Dneska to vypadá, jako by to šil nějaký učeň.
...navyse, kto sedel v mamute, tomu nemohla ujst ista /a to na tom bolo to pekne/ marnotratnost. Vsetkeho dobreho, skvele spravovaneho a poctiveho bolo VELA, bolo toho VSADE a bolo to VELKE. Skratka bolo citit az rozmarny nadbytok tych dobrych a poctivych veci, nieco ako ked porovnate staru kanclu s kozenou pohovkou, tazkym kreslom a drevenym nabytkom s nejakou sklenenou napol umelohmotnou kukanou dnes /ja sefovmu chlieviku hovorim akvarium/. Toto napriklad dnesny 7-er zdaleka nema. A pochybujem ze modre podsvietenie a obrazovky toto nahradia. Nenahradia, pretoze nemozu. Navrat poctiveho retra priam visi vo vzduchu.
Kára je to Best o tom žádná.
Pekne, ale mamut je mamut. On mal svoje caro, hlavne z toho ze na nom bolo vsetko VELKE (velmi velke), vsetko TAZKE a POCTIVE. Na druhej strane kvitujem ze dizajn tohoto auta neevokuje prichod cinskeho cirkusu tak ako v BMW7.
Tablety a odvětrané sedačky, ideál pro starší a pokročilé... A pro ty ostatní, už aby ty opět řadové motory šoupli i do všech ostatních modelů
Je to pro duchodce. Svedci to tom ty dve ohromne tablety. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.