Mercedes-Benz S podstoupil facelift. Má i nový řadový šestiválec

Vlajková loď značky s třícípou hvězdou ve znaku se sice zvenčí změnila pramálo. Nabídne ovšem množství nových technologií.

Nová čelní maska, nárazník připomínající dřívější verze AMG a uvnitř pak třeba tříramenný volant místo dřívějšího dvouramenného. To jsou vizuální proměny Mercedesu třídy S po faceliftu. Novinku výrobce ze Stuttgartu představil na čínském autosalonu v Šanghaji.

Mercedes se rozhodl ještě více dbát o to, abyste do cíle cesty dorazili svěží. Proto je teď k dispozici technologie Energizing Comfort Control, která propojuje klimatizaci, audiosystém i ambientní osvětlení s různými druhy masáží v sedačkách. Programů je celkem šest a délka každého z nich je deset minut.

TÜV Report 2016: Jednička pro Mercedes, pětka pro Octavii

TÜV Report 2016: Jednička pro Mercedes, pětka pro Octavii

Systém autonomního řízení v tomto automobilu už pokročil natolik, že vůz má být sám schopen vykonat všechny potřebné úkony během jízdy po dálnici.

Z verze kupé a kabrioletu odvozených od třídy S pak modernizovaná limuzína přebírá také funkci pro omezení náklonů v zatáčkách. Zvládá to až o 2,65 stupně.

Novou pohonnou jednotkou pod kapotou je řadový šestiválec, který je přeplňován pomocí klasického turbodmychadla i elektrického kompresoru, Výkon přesahuje čtyři stovky koňských sil.

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Dále dostanou zákazníci na výběr šestiválcové třílitrové turbodiesely 350 a 400d, osmiválec naladěný na 469 koní a plug-in se zvětšenou baterií, a tím pádem prodlouženým dojezdem čistě na elektřinu na padesát kilometrů.

Komu nestačí ani to, pak si může ještě vybrat mezi verzemi S 63 nebo 65 AMG. Ve slabší z nich bude teď místo motoru s objemem 5,5 litru čtyřlitrový dvojnásobně přeplňovaný "čtyřlitr". 

Několik snímků modernizovaného provedení třídy S si můžete prohlédnout zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků