Mercedes-Benz S 63 AMG bez tajemství (doplněny české ceny)

15 komentářů

anawarr
26. července • 10:45

nikdy jsem nepochopil amg u s-třídy. tady se předpokládá šofér a majitel na zadním sedadle. pro bohaté je řídit s-ko, jako si čistit boty. maximálně, tak pár zbohatlíku si bude myslet, jak jsou in, když si na jednání přijedou s-kem, za volantem.

xyz
22. července • 2:53

škaredé to je jak šfarcenberk

Zelí
18. července • 12:46

I toto s-ko názorně potvrzuje slogan audi "náskok díky technice". Osmiválec biturbo, automat, 4x4 a vylehčená konstrukce z lehkých kovů to vše má audi v sérii řady 8 už deset let.

mex
27. července • 23:40

Ty si taky dobrej pacos :-D

Jenyk
18. července • 1:14

Chci ho...!!!:-))

fireman66
17. července • 19:09

vy sa tu hlavne vsetci cesi poserte z oktáfky RS a neluskajte mercedes od AMG...;-)

Marek
26. července • 14:13

Si obyccajne primitivne hovado,dajte mu ban!

Tom
26. července • 10:37

slovensky rozumím, ale kde je pointa tohoto příspěvku pátrám marně....:-/

Aladan
17. července • 13:39

Ten interier S-ka je skutocne nadherny a krasne sklbuje tradicne a aristokraticky posobiace prvky ako napr. volant s futuristickymi, ako tie dve obrazovky nahradzajuce vsetky ukazovatele. Pripada mi to skor ako studia, takze o to pozitivnejsie hodnotim, ze sa to dostalo do produkcie.

Vana666
17. července • 10:30

citace:
"... limitujícím faktorem je schopnost pneumatik přenést šílený točivý moment motoru..."
Pneumatiky nepřenášejí točivý moment motoru, s pouhými 900 Nm by samozřejmě neměly žádný problém. Pneumatiky přenášejí až to, co se vynásobí v převodech a to jsou úplně jiná čísla a moment motoru tady není až tak rozhodující

Jiří Červenka
17. července • 10:50 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Pochopitelně, ale uznejte, že takhle doslovně bychom se nikam nedostali. Smazal jsem slovo „motoru“, snad to takhle projde;)

Vana666
17. července • 15:23

Beru, ale stejně spousta lidí netuší že je rozdíl mezi krouťákem na motoru a na kolech a pak je to zbytečné mate.
Ostatně potvrzuji to i nesouhlasy u mého příspěvku.

Tom
17. července • 21:49

Takže Vy říkáte že těch 900 Nm je na výstupu z motoru? Sám tomu moc nerozumím tak proto se ptám ale pokud je převodový poměr na první stupeň 3 - 4 a stálý převod 0,7 - 1 tak by šlo na kola cca 2 700 Nm, což je na každé kolo (u čtyřkolky) 675 Nm (mínus ztráty). Ale potom si nedovedu představit, jak měří výkon na brzdě (nevím jak to probíhá jestli se vytáčí motor jen na 1°), ale řekl bych že na brzdě naměří těch 900 Nm a né 2 700 Nm potom mi z toho vyplývá že kroutící moment na klikovce motoru bude cca 300 Nm.Třeba se pletu a budu rát když mi to někdo vysvětlí.

Jarda
28. července • 10:08

Nameri kroutici moment na kole (2700) jak pisete, a otacky kola, co da spolu vykon.Vykon pak vydeli otackama na pristorjovce nebo nameri na hrideli motora, (900).Obe oprace muze zkusebni stroj delat najdnou a ukazuje co chcete.Zkouknete na youtube videa nebo si otevrete stranku firmy co meri vykony aut..

Vana666
17. července • 23:05

za prvé stálý převod bývá výrazně víc než 1, obvykle kolem 3:1 až 4:1 takže i moment na kolech je pak na jedničku několik tisíc Nma na brzdě se měří hnací síla na kolech a rychlost, jejich součinem je výkon na kolech a ze změřených otáček motoru se zpětně dopočítá moment motoru. Vše se musí ješté zkorigovat o ztráty v převodech, které brzda měří poněkud nedůveryhodným způsobem a z toho vznikají rozdíly měření. Těch korekcí je tam ale ještě víc.
Jo a měŕí se to na vyšší stupně kvůli prokluzu.

Doporučujeme

Články odjinud