Mercedes-Benz S 600: 530 koní a výhradně prodloužený rozvor

Oficiální premiéru na detroitském autosalonu má za sebou špičkové provedení řady W222 v podobě reprezentačního sedanu Mercedes-Benz S 600.

Chtěli bychom vás v tuto chvíli samozřejmě zahrnout desítkami superlativů a nových informací, ale už bychom se opakovali. Už před několika dny se nám totiž podařilo zachytit únik všech potřebných technických údajů, jejichž správnost se oficiální premiérou modelu S 600 potvrdila. Ale máme pro vás alespoň sadu nových fotografií, jež doplňujeme těmi informacemi, které jsme zatím k dispozici neměli.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Mercedes-Benz S 600 pod svojí kapotou ukrývá samozřejmě ušlechtilý dvanáctiválec

Nový Mercedes-Benz S 600 není nejvýkonnějším představitelem řady W222 (tím je sportovně laděný Mercedes-Benz S 65 AMG), má být ale ztělesněním nejvyšší míry luxusu, jakou současný automobil vůbec dokáže nabídnout. Sedan S 600 bude k dispozici výhradně s prodlouženým rozvorem, světlomety LED, kontrolou náklonů karoserie Magic Body Control a sadou bezpečnostních prvků Driving Assistance Plus zahrnující třeba aktivní hlídání zvoleného pruhu či mrtvých úhlů zrcátek.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

O pohon modelu Mercedes-Benz S 600 se stará dvojnásobně přeplňovaný dvanáctiválec s objemem 5 980 ccm, výkonem 530 koní (390 kW) v rozmezí 4 900 až 5 300 ot./min. a točivým momentem 830 Nm od 1 900 do 4 000 ot./min., což znamená hodnoty o 100 koní, resp. 170 Nm nižší než u verze S 65 AMG. Rozdíl obou provedení ve zrychlení z 0 na 100 km/h ale není nijak dramatický (4,6 vs. 4,3 s), navíc nejvyšší rychlost je omezena na shodných 250 km/h. Mercedes-Benz S 600 přitom vykáže průměrnou spotřebu 11,3 l/100 km, takže bude o 0,6 l/100 km hospodárnější než S 65 AMG. Podílí se na tom i standardní zástavba start/stop systému.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na palubě najdeme nejmodernější komfortní i bezpečnostní prvky

Vozy Mercedes-Benz S 600 by se na světových trzích měly objevit v průběhu letošního března, přičemž ceny budou oznámeny v dohledné době. A dodejme, že na stánku značky Mercedes-Benz na včerejškem startujícím NAIAS v Detroitu si svoji výstavní premiéru odbyla i nová modelová řada Mercedes-Benz třídy C (W205), jež do prodejů na českém trhu vstoupila 16. prosince.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků