Mercedes-Benz S 600: 530 koní a výhradně prodloužený rozvor

Oficiální premiéru na detroitském autosalonu má za sebou špičkové provedení řady W222 v podobě reprezentačního sedanu Mercedes-Benz S 600.

Chtěli bychom vás v tuto chvíli samozřejmě zahrnout desítkami superlativů a nových informací, ale už bychom se opakovali. Už před několika dny se nám totiž podařilo zachytit únik všech potřebných technických údajů, jejichž správnost se oficiální premiérou modelu S 600 potvrdila. Ale máme pro vás alespoň sadu nových fotografií, jež doplňujeme těmi informacemi, které jsme zatím k dispozici neměli.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Mercedes-Benz S 600 pod svojí kapotou ukrývá samozřejmě ušlechtilý dvanáctiválec

Nový Mercedes-Benz S 600 není nejvýkonnějším představitelem řady W222 (tím je sportovně laděný Mercedes-Benz S 65 AMG), má být ale ztělesněním nejvyšší míry luxusu, jakou současný automobil vůbec dokáže nabídnout. Sedan S 600 bude k dispozici výhradně s prodlouženým rozvorem, světlomety LED, kontrolou náklonů karoserie Magic Body Control a sadou bezpečnostních prvků Driving Assistance Plus zahrnující třeba aktivní hlídání zvoleného pruhu či mrtvých úhlů zrcátek.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

O pohon modelu Mercedes-Benz S 600 se stará dvojnásobně přeplňovaný dvanáctiválec s objemem 5 980 ccm, výkonem 530 koní (390 kW) v rozmezí 4 900 až 5 300 ot./min. a točivým momentem 830 Nm od 1 900 do 4 000 ot./min., což znamená hodnoty o 100 koní, resp. 170 Nm nižší než u verze S 65 AMG. Rozdíl obou provedení ve zrychlení z 0 na 100 km/h ale není nijak dramatický (4,6 vs. 4,3 s), navíc nejvyšší rychlost je omezena na shodných 250 km/h. Mercedes-Benz S 600 přitom vykáže průměrnou spotřebu 11,3 l/100 km, takže bude o 0,6 l/100 km hospodárnější než S 65 AMG. Podílí se na tom i standardní zástavba start/stop systému.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na palubě najdeme nejmodernější komfortní i bezpečnostní prvky

Vozy Mercedes-Benz S 600 by se na světových trzích měly objevit v průběhu letošního března, přičemž ceny budou oznámeny v dohledné době. A dodejme, že na stánku značky Mercedes-Benz na včerejškem startujícím NAIAS v Detroitu si svoji výstavní premiéru odbyla i nová modelová řada Mercedes-Benz třídy C (W205), jež do prodejů na českém trhu vstoupila 16. prosince.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

včera | Jan Mička | 79 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 22 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků