Mercedes-Benz S 580 e ujede až 100 km na elektřinu. Maybach dorazí v listopadu

16 komentářů

René Závistivý
3. září • 19:46

Za volantem tohohle zrůdného monstra stejně každej vypadá jako námezdní šofér. B-]

Jaroslav
5. září • 8:10

Proc zrudneho monstra ? S cim jezdite vy a kolikaty jste majitel ? Dekuji za odpoved

OnlyTruth
3. září • 16:16

s500 a 6valec kde sme sa to dostali...

Jaroslav
5. září • 8:09

To je pokrok. Sestivalec ma vetsi vykon a je lehci nezatezuje tolik predni napravu a lepe se ridi

a
9. září • 22:36

Lepší byl W221 S600L nebo S65 AMG. Tam byly v každém autě šestiválce dva. Sice to zatěžovalo přední nápravu, ale řídilo se to úplně ze všeho nejlíp.

Medved
4. září • 6:22

Časy se mění, Dnes je rozhodující ne kolik máš válců a jaký obsah motoru nýbrž kolik máš elektromotorů a jaký dojezd.

Twan
3. září • 15:23

Koho u 500hp auta zajímá, že to ujede 100km na elektriku? To je ta nejzajímavější informace o tomhle autě že to cpete do titulku?

Jaroslav
5. září • 8:07

Ja zvazuji koupe noveho Mercedesu a jedina mozna varianta je plugin protoze spojeni silneho motoru s elektromotorem dava vysoky vykon navic kazdy kdo vydelava penize musi umet pocitat a jezdit s velkou limuzinou po meste za 0 mit dostatek vykonu a nizke emise je vyhoda a tu urcite ja budu chtit. Navic postupne mesta hlavne v zapadni Evrope maji mista kam se bezne auto se spalovacim motorem nedostane. Behem roku prijede Lexus s plugin a hybridem v jednom to je jeste zajimavejsi volba. Navic je zde Tesla coz je fantasticke auto. Zit v Rakousku jezdim Teslou u nas je situace s dobijecima stanicema mizerna ale diky tomu ze ma Tesla velky dojezd da se to i tak.
Pekny den

Emil
6. září • 14:29

Rada do života. Když nemáš na benzin, nekupuj si esko. Budeš se trápit až budeš muset koupit gumy nebo destičky.

Zombot
3. září • 15:54

Na krátké cesty to bude super (při běžném dojíždění do práce nebude muset klidně celý měsíc k čerpací stanici) a hlavně ho nezastaví žádná nízkoemisní zóna.

Twan
3. září • 20:26

Souhlasím...a kdo si koupí auto za x milionů a bude popojíždět na elektriku aby ušetřil benzín??

Zombot
3. září • 22:02

Tady nejde o úsporu paliva, ale o úsporu času. Velká výhoda elektrických aut a plugin hybridů je v tom, že ráno máte vždy nabitou baterku a při běžných cestách do práce a po nákupech vůbec nemusíte řešit nabíjení. Naopak i sebelepší auto se spalovacím motorem prostě jednou za čas musí k čerpací stanici. Ztratíte tímtřeba jen 10 minut za týden a většina z nás to neřeší, ale speciálně zákazník, který dá přes dva miliony za auto, těch pár minut rád ušetří, nemluvě o fyzické interakci s mastnými stojany a nemytými plebejci na benzince.

MM
6. září • 14:27

Já jsem ten co za auto 2, 3, 4 miliony dá. A vždy mě baví tyhle představy které se o sobě dočtu. Doporučoval bych se na to vykašlat.

Twan
4. září • 1:33

Děláš si prdel nebo co? :D Fakt by mně zajímaly IP adresy takových lidí...jestli náhodou nejsou stejné alespoň ve většině případů..protože těch pár je nemocných a ten zbytek zaplacených...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Medved
4. září • 6:24

Vždyť má svým způsobem pravdu takhle plno lidí uvažuje. Prostě pokud jezdí pár kilometrů do práce opravdu nemusí řešit nějaké tankování ale každý den si dobije auto doma.

Twan
3. září • 20:27

btw...už se naučili ten aktivní podvozek alespoň na 50% originálu?

Doporučujeme

Články odjinud