vo vacsine pripadov bude preferenciou kupujucich danova uspora a ulahceny vstup a parking v dopravne regulovanych metropolach... a samozrejme je to musthave eko inovacia pre statnu a euro spravu..
Ta spotreba je bezrozmerny udaj vycucany z prsta. Toto moze normalne zmyslajuceho jedinca jedine nasrat. Motali nam hlavu japonci zo svojimi fest skaredymi hybridmi a teraz na tu klamlivu retoriku presli aj seriozny europsky vyrobcovia. Je mi na blitiB-]:-O:-O:-O:-O:-O
Wooow, celych 30 km na elektrinu! Dnes asi od vzrusenia nezaspim!
Počty jsou jednoduché - pokud průměrný TD jezdí za 6 ltr. a má při udávané účinnosti cca 35% výkon 100 kW , pak tento medvěd při dvaapůlkrát větším výkonu a zároveň poloviční spotřebě dosahuje účinnosti 170%, čímž překonává nejen všechny elektromobily, ale dokonce i všechny fyzikální zákony. :-)
Počty zas tak jednoduché nejsou, ale v žádném případě nemá smysl motat do norem na měření potřeby pro normální auta i hybridy. Umí v nich vykouzlit prakticky jakoukoli spotřebu.
Klidně ať si ty hybridy měří, ale s vybitými akumulátory na začátku. Tím aspoň ukážou jak účinnou mají rekuperaci
Hybrid je samozrejme ciry nezmysel. Aj keby premena energii tam prebiehala so 100% ucinnostou, zhola nic to neriesi, jedine je to cele tazsie nakolko si to vsade musi vozit dalsie /a nemale/ kilogramy naviac. Ak toto cele za tych par km bez emisii (pricom nasledne sa ta elektrina musi tak ci tak vyrobit a hadajme kde sa vyrobi, pricom sa jej este aj hodne strati) stoji, no mozno maximalne na to aby bol clovek 'in' a 'kuul' (co v drvivej vacsine pripadov ziadny iny prakticky vyznam nema), skratka marketing ma tu neobmedzene pole na chytanie dalsich 'nasleduj instinkt pocuvaj smad' pomatencov....
Hybrid nesmysl není ... třeba Hy4 u Peugeotu.. máte do 30 km\hod 4 kolku, takže kritický úsek projdete na 4 kolech, spotřeba menší než u 2 kolky.. Vývoj jde vpřed. Podle mě by EU udělala líp, kdyby se spotřeba měřila při konstantní 40, 80 a 120 Km\hod, auto musí mít na konci stejně nabité akumulátory jako na začátku. Každý by si z těchto hodnot přebral, co potřebuje. Jinak za chvíli budou dělat plachtu integrovanou do střechy a v rámci snižování papírové spotřeby budeme jezdit na vítr...
Nehybridní čtyřkolky běžně tahají všema čtyřma i při mnohem větší rychlosti než zmíněný pežot. Kromě toho v testech co jsem četl se Hybrid4 právě v kritických podmínkách ukazoval jako velmi bídný systém. Za tu složitost s mechanickým připojováním a odpojováním elektromotoru a tahání velké váhy navíc to určitě nestojí. Vývoj nejde pokaždé jen vpřed
Jo, a toho smajlíka jsem tam dal kvůli karlovi, aby i on pochopil nadsázku
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.