Mercedes-Benz S 500 Hybrid představen, pojede 250 km/h a za 3 l/100 km

Automobilka Mercedes-Benz představuje podrobnosti ke svému novému modelu S 500 Hybrid. Alespoň na papíře docela berou dech…

Co se luxusních modelů a vlajkových lodí týče, letošní léto rozhodně patří prezentaci nové generace modelu Mercedes-Benz třídy S (W222). Ten jsme vám podrobně představili již v květnu a oficiální informace jsme pak v červenci doplnili o snímky a dojmy z prvního živého setkání. Záhy poté následovala premiéra sportovně střižené verze Mercedes-Benz S 63 AMG a již na počátku srpna jsme vám přinesli poslední informace o připravovaných dvanáctiválcích S 65 AMG a S 600.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz S 500 Hybrid se objeví již letos ve Frankfurtu

V posledně zmíněném článku byla řeč také o modelu Mercedes-Benz S 500 hybrid, který se nyní stává skutečností a veřejnosti se v plné parádě představí na nadcházejícím autosalonu ve Frankfurtu. V současné nabídce se již nachází verze S 400 Hybrid, která se však od novinky celkem výrazně liší. Jejím jádrem je zážehový motor 3,5 l V6, jenž spolu s elektromotorem dosahuje výkonu 333 koní (245 kW), z 0 na 100 km/h zrychlí za 6,8 s a vykáže průměrnou spotřebu 6,8 l/100 km.

Premiéry | Zajímavosti | Mercedes-Benz | Fascinace | Design

Mercedes-Benz třídy S 2014: první živé setkání (+ 62x foto)

Nový S 500 Hybrid, to má být ale úplně jiná káva. Předně, půjde o plug-in hybrid, tedy soustavu umožňující dobíjení baterií z externích zařízení a plné rozpojení obou pohonných jednotek. Základem je zážehový šestiválec 3,0 l s přeplňováním a výkonem 333 koní (245 kW) a točivým momentem 480 Nm, který doplňuje elektromotor o výkonu 109 koní (80 kW) a točivém momentu 340 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Po technické stránce bude S 500 Hybrid ze zcela jiného těsta než současný S 400 Hybrid...

Tato sestava vozu Mercedes-Benz S 500 Hybrid s dosud neupřesněnou hmotností umožní zrychlit z 0 na 100 km/h za 5,5 s a dosáhnout elektronicky omezené rychlosti 250 km/h. Na čistě elektrický pohon vůz ujede prý až 30 km, ovšem nejvíce vás jistě zaujme deklarovaná hodnota průměrné spotřeby paliva: má činit jen 3 l/100 km. K dispozici budou řidiči čtyři jízdní režimy Hybrid, E-Mode, E-Save a Charge a prodeje mají být zahájeny v průběhu příštího kalendářního roku.

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

dnes | Daniel Havlina | 1 příspěvek
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků