Mercedes-Benz S 400 Hybrid: známe další podrobnosti

Mercedes-Benz předběžně představil svůj model S 400 Hybrid v souvislosti s premiérou faceliftovaného sedanu řady S, nyní známe další podrobnosti.

S 400 Hybrid ponese Li-Ionové akumulátory, jež budou napájet elektromotor s výkonem 20 koní (15 kW), a zážehový šestiválec 3,5 l s výkonem 279 koní (205 kW), v kombinaci pak bude vůz nabízet točivý moment až 385 Nm.

Pohonná soustava velkému vozu zaručí zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,2 s i dosažení nejvyšší rychlosti elektronicky omezené na obvyklé hranici 250 km/h. Průměrná spotřeba benzínu by však měla činit solidních (i když nijak převratných) 7,9 l/100 km. Mercedes-Benz S 400 Hybrid bude osazen též systémem start/stop, rekuperací brzdné energie a přírodními materiály v interiéru. Novinka podstoupila komplexní analýzu ústavu TÜV Süd, který zvláštním certifikátem ocenil nejen hospodárnost vozu během provozu, ale také celkový, ekologicky orientovaný výrobní proces.

Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz S 400 Hybrid
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků