Mercedes-Benz S 400 Hybrid: známe další podrobnosti

Mercedes-Benz předběžně představil svůj model S 400 Hybrid v souvislosti s premiérou faceliftovaného sedanu řady S, nyní známe další podrobnosti.

S 400 Hybrid ponese Li-Ionové akumulátory, jež budou napájet elektromotor s výkonem 20 koní (15 kW), a zážehový šestiválec 3,5 l s výkonem 279 koní (205 kW), v kombinaci pak bude vůz nabízet točivý moment až 385 Nm.

Pohonná soustava velkému vozu zaručí zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,2 s i dosažení nejvyšší rychlosti elektronicky omezené na obvyklé hranici 250 km/h. Průměrná spotřeba benzínu by však měla činit solidních (i když nijak převratných) 7,9 l/100 km. Mercedes-Benz S 400 Hybrid bude osazen též systémem start/stop, rekuperací brzdné energie a přírodními materiály v interiéru. Novinka podstoupila komplexní analýzu ústavu TÜV Süd, který zvláštním certifikátem ocenil nejen hospodárnost vozu během provozu, ale také celkový, ekologicky orientovaný výrobní proces.

Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz S 400 Hybrid

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků