Mercedes-Benz S 400 Hybrid: známe další podrobnosti

Mercedes-Benz předběžně představil svůj model S 400 Hybrid v souvislosti s premiérou faceliftovaného sedanu řady S, nyní známe další podrobnosti.

S 400 Hybrid ponese Li-Ionové akumulátory, jež budou napájet elektromotor s výkonem 20 koní (15 kW), a zážehový šestiválec 3,5 l s výkonem 279 koní (205 kW), v kombinaci pak bude vůz nabízet točivý moment až 385 Nm.

Pohonná soustava velkému vozu zaručí zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,2 s i dosažení nejvyšší rychlosti elektronicky omezené na obvyklé hranici 250 km/h. Průměrná spotřeba benzínu by však měla činit solidních (i když nijak převratných) 7,9 l/100 km. Mercedes-Benz S 400 Hybrid bude osazen též systémem start/stop, rekuperací brzdné energie a přírodními materiály v interiéru. Novinka podstoupila komplexní analýzu ústavu TÜV Süd, který zvláštním certifikátem ocenil nejen hospodárnost vozu během provozu, ale také celkový, ekologicky orientovaný výrobní proces.

Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz S 400 Hybrid
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků