Mercedes-Benz S 400 CDI

Dalším členem skupiny luxusních vozů s dieselovými motory se stal Mercedes-Benz S 400 CDI. A je možné říci, že je členem více než plnoprávným či dokonce vedoucím, protože výkon 250 ks a točivým momentem 560 Nm, patří mezi nejsilnější diesely na světě.
Mercedes-Benz S 400 CDI
Dalším členem skupiny luxusních vozů s dieselovými motory se stal Mercedes-Benz S 400 CDI. Je možné říci, že je členem více než plnoprávným či dokonce vedoucím, protože výkonem 250 ks a točivým momentem 560 Nm, patří mezi nejsilnější diesely na světě.

Nový osmiválcový čtyřlitrový motor je konstruován za pomoci těch nejmodernějších technologií a je přímo přeplněn moderními řešeními. Dnes je již téměř samozřejmostí, že dieselový motor využívá systém Common-Rail. U Mercedesu najdeme také čtyři ventily v každém válci a dvojici výfukových turbodmychadel, které zajišťují optimální plnění všech osmi válců a mají hlavní podíl na obrovském točivém momentu.

Ve výbavě S 400 CDI najdeme všechno to co je standardem u ostatních členů třídy S, tedy vzduchové pérování Airmatic, elektronický systém ESP, automatickou klimatizaci, el. ovládané přední sedadla s pamětí a litá kola.. Samozřejmostí je autorádio. Bezpečností výbava zahrnuje kromě, už zmíněného ESP, také čelní, boční a také okenní aribagy. Ve výbavě na přání hrají prim systém Distornic – inteligentní tempomat a ABC, neboli Active Body Control. Velmi zajímavým prvkem je také systém Keyless-Go, který umožňuje odemykání vozidla bez klíčů. V S400 CDI můžete také ovládat autotelefon a rádio hlasem. Slouží k tomu systém Linguatronic, který pomocí několika slov umí naladit další stanici na rádiu, přehrát další záznam na CD disku apod.

Výkony nového Mercedesu S 400 CDI umožňují velmi svižnou jízdu. Maximální točivý moment 560 Nm je k dispozic od 1700 do 2600 ot./min, už od 1200 otáček, však máte k dispozici plných 400 Nm. Velký výkon a točivý moment se také odráží ve zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,8 vteřiny a také v maximální rychlosti 250 km/h.

Na závěr, ještě jednu perličku: S 400 CDI zrychluje z 60 na 120 km/h za 7,7 s což je o 1,4 s rychleji než jeho benzínový bratr S 430 V8, který má o 29 koní větší výkon.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků