Mercedes-Benz S 400 CDI

Dalším členem skupiny luxusních vozů s dieselovými motory se stal Mercedes-Benz S 400 CDI. A je možné říci, že je členem více než plnoprávným či dokonce vedoucím, protože výkon 250 ks a točivým momentem 560 Nm, patří mezi nejsilnější diesely na světě.
Mercedes-Benz S 400 CDI
Dalším členem skupiny luxusních vozů s dieselovými motory se stal Mercedes-Benz S 400 CDI. Je možné říci, že je členem více než plnoprávným či dokonce vedoucím, protože výkonem 250 ks a točivým momentem 560 Nm, patří mezi nejsilnější diesely na světě.

Nový osmiválcový čtyřlitrový motor je konstruován za pomoci těch nejmodernějších technologií a je přímo přeplněn moderními řešeními. Dnes je již téměř samozřejmostí, že dieselový motor využívá systém Common-Rail. U Mercedesu najdeme také čtyři ventily v každém válci a dvojici výfukových turbodmychadel, které zajišťují optimální plnění všech osmi válců a mají hlavní podíl na obrovském točivém momentu.

Ve výbavě S 400 CDI najdeme všechno to co je standardem u ostatních členů třídy S, tedy vzduchové pérování Airmatic, elektronický systém ESP, automatickou klimatizaci, el. ovládané přední sedadla s pamětí a litá kola.. Samozřejmostí je autorádio. Bezpečností výbava zahrnuje kromě, už zmíněného ESP, také čelní, boční a také okenní aribagy. Ve výbavě na přání hrají prim systém Distornic – inteligentní tempomat a ABC, neboli Active Body Control. Velmi zajímavým prvkem je také systém Keyless-Go, který umožňuje odemykání vozidla bez klíčů. V S400 CDI můžete také ovládat autotelefon a rádio hlasem. Slouží k tomu systém Linguatronic, který pomocí několika slov umí naladit další stanici na rádiu, přehrát další záznam na CD disku apod.

Výkony nového Mercedesu S 400 CDI umožňují velmi svižnou jízdu. Maximální točivý moment 560 Nm je k dispozic od 1700 do 2600 ot./min, už od 1200 otáček, však máte k dispozici plných 400 Nm. Velký výkon a točivý moment se také odráží ve zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,8 vteřiny a také v maximální rychlosti 250 km/h.

Na závěr, ještě jednu perličku: S 400 CDI zrychluje z 60 na 120 km/h za 7,7 s což je o 1,4 s rychleji než jeho benzínový bratr S 430 V8, který má o 29 koní větší výkon.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků