Mercedes-Benz S 350 BlueTEC 4MATIC dorazí na trh začátkem roku 2014

Mercedes-Benz S 350 BlueTEC 4MATIC dorazí na trh začátkem roku 2014

Německá automobilka Mercedes-Benz bude nadále postupně rozšiřovat nabídku pro svou novou vlajkovou loď. Po základních variantách dorazí postupně sportovně laděné provedení AMG a připravuje se také vrcholně luxusní verze Pullman, která se postaví na místo zaniklé automobilky Maybach. A zkrátka nepřijdou ani zájemci o třídu S osazenou naftovým šestiválcem a pohonem všech kol 4MATIC.

Nový Mercedes-Benz třídy S hodlá být nejlepším autem na světě

Nový Mercedes-Benz třídy S hodlá být nejlepším autem na světě

Hned začátkem příštího roku odstartuje prodej Mercedesu S 350 BlueTEC 4MATIC, přičemž první exempláře by měly dorazit do showroomů v březnu. Pohon všech kol dostane jak základní varianta, tak varianta s prodlouženým rozvorem náprav. Kromě dieselového šestiválce je již teď možné pořídit S500 4MATIC a stejně jako u třídy E, ani u třídy S nechybí sportovní AMG 4MATIC. V obou případech je ale pohon všech kol dostupný pouze s prodlouženým rozvorem náprav.

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků