Mercedes-Benz R Grand Edition: poslední pokus před koncem?

Vyloženě neúspěšný model stuttgartské automobilky, který si sice stihl najít několik příznivců, ale nedokázal o svých kvalitách přesvědčit dostatek lidí, se pomalu stává zastaralým a automobilka sama ještě neví, zda jej nahradí novou generací. Jedním ze způsobů, jakým nám Mercedes dává stále vědět, že R-Klasse ještě existuje, je nová speciální verze Grand Edition.

Ta přináší tomuto vozu nejen punc exkluzivity, ale i sportovní nádech podtržený zejména antracitovými lištami, sportovním volantem AMG a hliníkovými pedály. Zvenčí dostalo „eRko“ kromě oblejšího nárazníku i bloky LED světel a nejen v horkých letní dnech potěší zatmavenými skly. V paketu jsou standardně zahrnuty i bi-xenonové světlomety s funkcí cornering light (nasvěcování zatáček) a 20-ti palcová kola. Příplatek za tuto edici přitom není ani příliš přemrštěný a vyjde vás na 3 300 eur (zhruba 92 000 Kč).
Zda takto vystrojená třída R míří vstříc novým začátkům, nebo spíše kráčí na vlastní funus, uvidíme již brzy...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Mercedes-Benz R Grand Edition
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků