Mercedes-Benz prodal již půl milionu nových „Áček“

První generace Mercedesu třídy A spatřila světlo světa v roce 1997 a i přes počáteční problémy se stalo ekvivalent kvality a komfortu ve své třídě. Mercedesu A první generace teď po světě jezdí přibližně jeden a půl milionu kusů.

Dá se říct, že „áčko“ druhé generace, které byl představeno v červnu roku 2004 dobře pokračuje v započaté partii. Od jeho uvedení na trh se celkový počet majitelů již stihl rozrůst a pokořit hranici 500 tisíc, co je v průběhu tří let vcelku úctyhodné. Překvapením je, že navzdory prognózám říkajícím, že po uvedení Mercedesu třídy B se „Áček“ prodá o mnoho méně, se prodeje tohoto vozu drží na velmi uspokojivých číslech.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků