Mercedes-Benz představuje super rychlý E 55 AMG

Mercedes-Benz představuje super rychlý E 55 AMG

Debutem v Chicagu se představuje nový Mercedes-Benz E 55 AMG, který je podle slov tvůrců nejrychlejším Mercedesem, který byl kdy vyroben. Nová generace E 55 (pozn. autora: nezaměňovat se slavnou českou silnicí) AMG se poprvé představuje na Chicago Auto Show. E 55 AMG reprezentuje další kapitolu hrdé historie vysoko ceněných vozů ze stáje automobilky Mercedes-Benz.

Hlavní znaky

Ačkoliv na první pohled je nový mercedes stále stejného stylistického designu a pracuje s exkluzivní technologií populárních sedanů třídy E, ve svém nitru nabízí 469 koňských sil. Standardní výbavou je samozřejmě bezpečnostní balíček, který nabízí airbagy, elektronický brzdný systém či EPS.

Pod kapotou tohoto modelu se skrývá 5.5 litrový motor V8. Volant je opatřen rychlostními tlačítky ve stylu Formule 1. K vozu jsou dodávaná osmnácti palcová kola. S touto výbavou je „sporťák“ třícípé hvězdy schopen z nuly na stovku zrychlit za neuvěřitelných 4.5 sekundy.

Pro úspěšnost řady E zvolila automobilka obdobné ztvárnění také pro tento sportovní vůz. Prioritou tohoto vozu má být rychlost, síla a větší bezpečnost než kdykoliv předtím.

Stojí za pozornost: Elektronický brzdný systém

Inovace elektronického brzdného systému – v žebříčku hodnot je u Mercedesu na prvním místě bezpečnost – je standardní výbavou ve všech modelech třídy E roku 2003. Nový brzdný systém tak nabízí rychlejší, jistou odpověď, zvláště v případě nečekaných okolností a událostí. Ačkoliv byl tento elektronický systém brzd představen u řady SL, nové modely třídy E nyní reprezentují ve velkém měřítku vůbec poprvé tento systém, který je podle výrobce jednou z největších revolučních technologií posledních let.

Při použití elektronického brždění brzdné pedály pracují s množstvím senzorů, elektricky řízeným hydraulickým čerpadlem, vysokotlakou nádržkou a počítačem, který velí čtyřem rychlostním ventilům, které rozdělují brzdnou sílu na každé kolo.  Systém s obrovskou přesností může měnit brzdný tlak na každé kolo v závislosti na nerovnosti povrchu a může  dokonce zvýšit brzdný tlak na vnější straně kol, když je vozidlo bržděno v zatáčce.

Luxus nechybí ani zde

Ačkoliv je nový mercedes hlavně sportovním vozem, i zde výrobce kladl vysoký důraz na luxusní interiér. Takže i zde nechybí široká palubovka s bohatou středovou konzolí, kvalitní elegantní povrch a dřevěné a chromové části. Samozřejmostí je nastavitelný volant , klimatizace a vysoký komfort pro všechny pasažéry bez rozdílu, zda sedí ve předu či v zadu.  Za zmínku jistě stojí také  Harman Kardon Logic 7 audio systém, který nabízí sedmi kanálový zvuk, výkon koncertní kvality a dvanáct high-endových reproduktorů.

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 320 000 Kč
Mercedes GLA 2,1
Rok výroby: 2017
Stav: 14 855 km
Cena: 800 000 Kč
Mercedes R 3
Rok výroby: 2007
Stav: 189 683 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes SL 3,5
Rok výroby: 2009
Stav: 59 580 km
Cena: 580 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků