Mercedes-Benz pracuje na dvanáctiválcovém nafťáku

14 komentářů

Capricorn
12. října • 15:38

Doufám, že u toho mercedesu bude tažné zařízení, abych mohl zapřáhnout i vlešku z kamionu, nebo nejlépe celý návěs

nofson
12. října • 11:20

No konečně tady bude nafťák s kloudným krouťákem. Už se na něj těším!

LK
12. října • 8:33

Výkon přes 300 k (220 kW) mi nějak nesedí. Pokud to bereme jako HP, tak 220kW je 294.6 HP, pokud jako PS, tak 299.5 PS
Ne že by mi to trhalo žíly, ale moc důvěryhodnosti to nepřidá.

LK
12. října • 9:09

Aha, bavili jsme se o tom s kolegou a on to chápe jinak a asi má pravdu. Já to pochopil tak, že výkon bude 220kW (což je údajně něco přes 300k), on tak, že výkon bude něco přes 300k (tím pádem přes 220kW), pak by to smysl dávalo.

Johnny
12. října • 8:32

Vzdy som tvrdil, ze tento svet speje do zahuby, pomaly ale isto

OnLi
12. října • 6:54

Jogurt
12. října • 11:05

Zbytečně jezdící miliony kamionů podél poloprázdných železničních tratí sežerou té ropy nesrovnatelně víc než pár deseti nebo dvanáctiválcových turbodieselů. A šestilitr CDI sežere o třetinu méně než šestlitr V12 benzín.

Haya
12. října • 8:09

Tak,tak, kam to spěje...

mfilip
12. října • 9:38

kdyz dojde ropa, bude se benzin delat z uhli, ktereho je na svete dostatek, navic je vyhodne geograficky rozpolozen

furgon
12. října • 10:34

vis vubec jak je nakladny krakovani uhli ??

mfilip
12. října • 12:44

nevim, ale pred par lety jsem zaznamenal zpravu, ze ekonomicky se to vyplati, kdyz bude ropa stat pres 35 $. V roce 2000 dostala VS Banska v Ostrave 10 mil. na vyzkum v teto oblasti. To jen jako, ze dochazi k oprasovani myslenky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
furgon
12. října • 17:16

pochybuju, nekde jsem cetl o projektu, kterej by se tim zabejval a bylo to hrozne pracny a nakladny. jestli to nekde najdu, tak sem hodim link.

Anton
12. října • 9:59

A až dojde uhlí?

LK
12. října • 10:07

Tak budeme jezdit ve W32 na vodík

Doporučujeme

Články odjinud