Mercedes-Benz plánuje navigaci využívající brýle Google Glass

Mercedes-Benz plánuje navigaci využívající brýle Google Glass

Automobilka Mercedes-Benz má v plánu propojit brýle Google Glass se svými modely a nabídnout tak řidičům nové možnosti na poli infotainmentu. V rozhovoru pro Automotive News Europe to řekl šéf výzkumu a vývoje Johann Jungwirth. Samozřejmě nejde o záležitost, která se objeví v cenících za pár týdnů. Aktuální tato novinka bude v ten moment, kdy se brýle Google Glass stanou široce dostupnou věcí.

Mercedes S Coupé Concept: jaká bude produkční realita?

Mercedes S Coupé Concept: jaká bude produkční realita?

Pomocí aplikace, kterou Mercedes-Benz vyvinul, by pak použití těchto brýlí mohlo vypadat následovně. Uživatel si je doma nasadí, navigace ho dovede k autu, následně ho povede při řízení a až vystoupí z auta, dovede řidiče přímo na místo. Zároveň je v plánu další využití informací z chytrých telefonů, přístupu na sociální sítě, přehrávání hudby a tak dále.

Otázkou pro další vývoj je ale to, které aplikace jsou pro řízení vhodné a které mají být zakázané, aby zbytečně neodváděly pozornost řidiče.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků