Mercedes-Benz otevřel první motorárnu mimo Německo. V Číně.

Automobilka Mercedes-Benz poprvé ve svých novodobých dějinách zahájila výrobu pohonných jednotek pro osobní vozy za hranicemi své domoviny.
Mercedes-Benz otevřel první motorárnu mimo Německo. V Číně.

Představitelé značky Mercedes-Benz včera v Pekingu slavnostně otevřeli novou továrnu na výrobu motorů pro osobní automobily Mercedes-Benz. Výstavba tohoto provozu, exportujícího německé know-how do Číny, probíhala od roku 2011 a přišla přibližně na 400 milionů eur. V současnosti společnost Beijing Benz Automotive Corporation, společný projekt Daimleru a Beijing Auto, vyrábí především SUV GLK a třídy C a E.

Mercedes-Benz GLK 260: čínský úder proti německé konkurenci

Mercedes-Benz GLK 260: čínský úder proti německé konkurenci

Nová motorárna má značce Mercedes-Benz pomoci uspokojit trvale rostoucí poptávku čínských zákazníků po luxusních automobilech. Má roční kapacitu 250 000 pohonných jednotek a bude vyrábět čtyř a šestiválcové motory pro osobní vozy Beijing Benz Automotive Corporation (BBAC) i pro užitkové automobily Vito/Viano vyráběné konsorciem Fujian-Mercedes.

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků