Elektřině moc nerozumím, tak jestli to chápu dobře, v případě toho Volva, které má baterii 24 kWh, budu pro dobití za hodinu dvacet potřebovat příkon přibližně těch 24 kW, ale spíš víc, indukční systém má účinnost tak 90% a samotné dobíjení má také ztráty. To je docela dost proudu. Co udělá tolik proudu s tím indukčním systémem? Napadá mě třeba to, že se to musí dost zahřívat, ne? A na zbytek auta to nemá žádný vliv?
já mám bezdrátový nabíjení mobilu a že by to fungovalo na 100% se říct nedá. Jakmile nejsou cívky v přesném zákrytu, tak se to nabíjení přerušuje a prodlužuje. Dalo by se to řešit větší cívkou v nabíjecí ploše, ale otázkou je, jestli znatelně neklesne účinnost.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.