Mercedes-Benz ML: verze Brabus představena

Nová generace oblíbeného SUV M-B ML se představila teprve před několika měsíci. Brabus si však již nyní pospíšil s premiérou vlastního provedení.

Třetí generace modelu Mercedes – Benz ML (W166) se světu poprvé předvedla letos na autosalonu ve Frankfurtu a již pro autosalon v Essenu se Brabus blýskl vylepšeným provedením. Přichází s řadou vylepšení vnějšího vzhledu a interiéru, ale také s posíleným pohonem. Ten je k mání zatím jen pro vznětový šestiválec 350 BlueTEC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes - Benz ML (W166) v úpravě specializované značky Brabus

Zvenčí nás zaujme aplikace sady aerodynamických doplňků zahrnující prahové obklady s modrými LED osvětlujícími vozovky, nástavci obou nárazníků, difuzor s chromovanými koncovkami výfuku a novými plastovými díly na předních blatnících s prosvětlenými nápisy Brabus. Podobné zářící emblémy se pak zjeví také na prazích při otevření předních dveří.

Mercedes ML 2012: oficiálně představeno

Mercedes ML 2012: oficiálně představeno

Obrázky z útrob nového Brabusu zatím k mání nejsou, nicméně podle tvrzení firmy Brabus se můžeme těšit na nové čalounění kvalitní kůží či Alcantarou, širokou škálu obkladů z uhlíkových kompozitů nebo dřeva nebo hliníkové obklady vnitřních klik a pedálů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes-Benz ML63 AMG: předpremiérové představení

Mercedes-Benz ML63 AMG: předpremiérové představení

Posílená brzdová soustava dostala větrané kotouče s rozměry 405 x 34 mm vpředu a 380 x 28 mm vzadu v kombinaci s šesti, resp. čtyřpístkovými třmeny.   Zákazník může vybírat z nabídky litých kol s průměrem 18 až 22 palců s pneumatikami Continental, Pirelli nebo Yokohama s rozměrem až 295/30 ZR22. Posilovací kúra se zatím týká jediného motoru, další však mají záhy následovat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jde o vznětové provedení Mercedes - Benz ML 350 BlueTEC, jež díky novému výfuku a programu řídicí jednotky posílilo z výchozích 258 koní (190 kW) na 306 koní (225 kW), zatímco špička točivého momentu narostla z 620 na 690 Nm. Zrychlení z klidu na 100 km/h prý trvá jen 6,0 s (- 1,4 s) a nejvyšší rychlost narostla na 229 km/h (+ 5 km/h).
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků