Mercedes-Benz ML: verze Brabus představena

Nová generace oblíbeného SUV M-B ML se představila teprve před několika měsíci. Brabus si však již nyní pospíšil s premiérou vlastního provedení.

Třetí generace modelu Mercedes – Benz ML (W166) se světu poprvé předvedla letos na autosalonu ve Frankfurtu a již pro autosalon v Essenu se Brabus blýskl vylepšeným provedením. Přichází s řadou vylepšení vnějšího vzhledu a interiéru, ale také s posíleným pohonem. Ten je k mání zatím jen pro vznětový šestiválec 350 BlueTEC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes - Benz ML (W166) v úpravě specializované značky Brabus

Zvenčí nás zaujme aplikace sady aerodynamických doplňků zahrnující prahové obklady s modrými LED osvětlujícími vozovky, nástavci obou nárazníků, difuzor s chromovanými koncovkami výfuku a novými plastovými díly na předních blatnících s prosvětlenými nápisy Brabus. Podobné zářící emblémy se pak zjeví také na prazích při otevření předních dveří.

Mercedes ML 2012: oficiálně představeno

Mercedes ML 2012: oficiálně představeno

Obrázky z útrob nového Brabusu zatím k mání nejsou, nicméně podle tvrzení firmy Brabus se můžeme těšit na nové čalounění kvalitní kůží či Alcantarou, širokou škálu obkladů z uhlíkových kompozitů nebo dřeva nebo hliníkové obklady vnitřních klik a pedálů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes-Benz ML63 AMG: předpremiérové představení

Mercedes-Benz ML63 AMG: předpremiérové představení

Posílená brzdová soustava dostala větrané kotouče s rozměry 405 x 34 mm vpředu a 380 x 28 mm vzadu v kombinaci s šesti, resp. čtyřpístkovými třmeny.   Zákazník může vybírat z nabídky litých kol s průměrem 18 až 22 palců s pneumatikami Continental, Pirelli nebo Yokohama s rozměrem až 295/30 ZR22. Posilovací kúra se zatím týká jediného motoru, další však mají záhy následovat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jde o vznětové provedení Mercedes - Benz ML 350 BlueTEC, jež díky novému výfuku a programu řídicí jednotky posílilo z výchozích 258 koní (190 kW) na 306 koní (225 kW), zatímco špička točivého momentu narostla z 620 na 690 Nm. Zrychlení z klidu na 100 km/h prý trvá jen 6,0 s (- 1,4 s) a nejvyšší rychlost narostla na 229 km/h (+ 5 km/h).
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků