Mercedes-Benz ML od Carlssonu má 430 koní

Německý Carlsson se specializuje na úpravu vozů automobilky Mercedes-Benz. Přidaný kompresor vdechl motoru výkon o 124 koní více a nynější pětilitrový osmiválec má sílu 316 kW (430 k) a maximální točivý moment 650 Nm. Akceleraci z 0 km/h na 100 km/h zvládá posílené ML za 5,8 s a s velkou chutí pokračuje až k nejvyšší rychlosti 265 km/h. Pro srovnání: sériové ML (225 kW a 460 Nm) zvládne sprint na stovku za 6,9 s a nejvyšší rychlost má 240 km/h.

O dynamičtější jízdu se starají nové tlumiče, které díky pneumatickému pérování mohou snížit světlou výšku vozu až o 40 milimetrů. Díky tomu máte lepší jízdu na silnicích a v terénu můžete autu zvednout podvozek, aby si "nesedlo". Optický kit zastupuje nový přední spoiler, zadní difuzor a výfukový systém se čtyřmi koncovkami. Carlsson nabízí upravené ML na dvacetipalcových kolech s pneumatikami o rozměrech 295/40.

Tip: Carlsson upravil také čtyřdveřové kupé, Mercedes-Benz CLS.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků