Mercedes-Benz ML od Carlssonu má 430 koní

Německý Carlsson se specializuje na úpravu vozů automobilky Mercedes-Benz. Přidaný kompresor vdechl motoru výkon o 124 koní více a nynější pětilitrový osmiválec má sílu 316 kW (430 k) a maximální točivý moment 650 Nm. Akceleraci z 0 km/h na 100 km/h zvládá posílené ML za 5,8 s a s velkou chutí pokračuje až k nejvyšší rychlosti 265 km/h. Pro srovnání: sériové ML (225 kW a 460 Nm) zvládne sprint na stovku za 6,9 s a nejvyšší rychlost má 240 km/h.

O dynamičtější jízdu se starají nové tlumiče, které díky pneumatickému pérování mohou snížit světlou výšku vozu až o 40 milimetrů. Díky tomu máte lepší jízdu na silnicích a v terénu můžete autu zvednout podvozek, aby si "nesedlo". Optický kit zastupuje nový přední spoiler, zadní difuzor a výfukový systém se čtyřmi koncovkami. Carlsson nabízí upravené ML na dvacetipalcových kolech s pneumatikami o rozměrech 295/40.

Tip: Carlsson upravil také čtyřdveřové kupé, Mercedes-Benz CLS.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků