Mercedes-Benz ML 400 CDI: naftový silák (kompaktní test)

23 komentářů

stano
30. listopadu • 18:23

už som ho mal a je to super.

SANDO KAN
3. dubna • 14:58

MUZETI MI PORADIT HCI SI KUPIT MERSEDESA 400 SDI .. S... IAKA E OPAVDU TAM SPOTSEBA ...A NIKI RADI ESLI MAM KUPIT NEBO NE

Dreyfus
3. června • 12:05

Souhlasím s názorem že kdo řeší spotřebu neměl by si toto auto kupovat,pořídil jsem 400 cdi před dvěmi lety manželce a ta na něj nenechá dopustit.Ženy nejsou žádné závodnice a preferují pohodlí,spolehlivost a v těžších podminkách,třeba v zimě,bezpečný dojezd z bodu a do bodu b.Veliký krouťák,hladce řadící automat a pohon 4x4 to vše přispívá k tomu že se muže plně věnovat řízení .Spotřeba při jejím stylu jízdy kolem 10 litru nafty je normální spotřeba.Výrobci aut nás masírují v reklamách o spotřebě svých nových vozu,která je však měřena ve zkušebně při ideálních podmínkách a spotřeba v běžném provozu se jí nepřiblíží ani náhodou.Pokud by někdo chtěl polemizovat o spolehlivosti dá se říci jen jediné : Je to stejné jako s každou věcí,kdo se řádně stará,mnění pravidelně provozní kapaliny,není líný vlezt pod auto nebo si jednou za pul roku dojet do nějakého servisu a myslím tím i obyčejnou opravnu ve vesnici za rohem,zkontrolovat čepy,brzdy popřípadě po určitých kilometrech nechat udělat rozvody,ten určitě koupí ML 400 cdi neprohloupí.

Marty
16. července • 16:25

Naprosto souhlasím s pozitivními komentáři. Mám ML 400 CDI víc jak rok, jezdím jak Prahu, český venkov, tak i hory Rakousko,Itálii (Brennen průsmysk) , Chorvatsko. Vůz má najeto 245 tis, vede se to jako osobák, olej vydrží od výměny k výměně, ale velmi záleží na kvalitě nafty. Laciná nekvalitní nafta s cetanovým číslem 48-51 se vám u tohoto vozu prodraží. Dvakrát jsem takhle "lacino"načerpal a najel jsem na stejné trase o 260 km méně, takže pěkně drahá laciná nafta. Tenhle Mercedes si upraví časování dle kvality paliva, podrží vám výkon, ale je to línější a žere to. Jen o pár (slovy dvě koruny) dražší Diesel Verva má cetanové číslo 61 ! a ten rozdíl plně aditivované nafty z výroby vám v tomhle aute vezme dech. Olej vydrží čistý až do konce proběhu a v motoru probudíte teprv tu pravou medvědí dravost. Moje dlohodobá roční spotřeba je 9,6l/100km a je jedno jesti jedu prázdnej, narvanej až po střechu s rakví na střeše, pojížďky po městě, dálnice, venkov, průsmyky, sníh, déšt nebo Německo s tempomatem na 200km/h anebo jen tak pro srandu, díky nekompromisní akceleraci, do kopce naháním sporťáky . S jednou věcí však v komentářích nesouhlasím.. není to off-road, ale SUV sice masivní, ale SUV. Čistokrevné off-roady od Mercedesu vypadaj jinak. Nicméně ML si v terénu poradí stějně dobře jako mnohý opravdový off-road. Tohle auto má prostě skrytého ducha, jenž je třeba objevit.

radek
19. ledna • 14:00

zdravim koupil sem ml 400 vse v poradku ale nechce chytit studeny ani teply kdiz striknu do sani start pilot okamzite chztne a jede super nevim svicky striky nebo tlaky ale auto nekouri bezi ciste tak nevim poradte dekuji

jani
4. května • 16:55

Daj si vymenit tlakovy redukcny ventil stoji asi 70Eur a bude startovat

martin
21. října • 21:47

mam dotaz kupuji si tento viz a rad bych vedel neci nazor . tak pokud nekdo muze at pisne . ( muj prvni automat )

Michal
9. prosince • 13:17

Souhlasím s pozitivními názory. Mám MB ML 400 a je to fakt ,kára,. Hezká, pohodlná, stabilní a velmi výkonná. Nic na tom že je z 2003. Jako nová i spodek. Kvalitní dílenská práce Mercedesu. Pro ty kdo řeší spotřebu : prostě si nekupujte toto auto. Mě tato spotřeba cca 12l. nevadí. dám to do nákladů. Za to svezení to stojí. Když sepnou turba tak Vám to zakloní hlavu. Fakt závodnička. MB ML 400 ZDAR!!! :-D

won
4. března • 23:00

Těš se na něj, i po pomalu 10 letech naprostá spolehlivost, po 200 000 km slušně zajetý, motor potřebuje kontrolovat olej, v terénu jako na silnici, nerovnosti, ani výtluky na silnici neřeš, nenapadné auto, 10 l spotřeba, hrubá, brutální síla, tahám s ním karavan dvounápravový 8 m dlouhý,dojem jako s kárkou na trávu...

bmw x5 4.4i
9. října • 19:43

my jsme ho mely a dobry jenže problem zhořel na dálnici

rojbile
18. února • 13:24

super!!!!!!!!!!!!!!!!

alda
5. ledna • 22:59

mám ml 400 a je to dobrý auto,spotřeba po rakouských dálnicích byla 8,2l při 130km,což je na ato vážící 2,6t velice slušné,jediná vada je dolívání oleje cca po 2000km

Karel
30. dubna • 19:35

Mám benzin/plyn ML 320. Prošel jsem už pár off-roadů.Ten názor, že je to nic moc, mně mrzí. Auto umí , s řidičem, který "pochopí přemýšlení" automatu, v teránu docela pěkné kousky.Dokážu , celkem v konfortu, přepravit 7 osob. Jezdím s přívěsem - karavanem - naprosto suprové !Na silnici se chová skvěle , téměř jako limuzína. ( na léto mám kola 285 x 19) To neodlepíš od cesty! ML mám 5 let. Už bych normálě auto vyměnil. Když se ale rozhlížím po něče jiném, fakt nevím co by mi tak posloužilo, co by bylo tak variabilní. Za "češtinu" se omlouvám předem.
 
 
 

mh
29. září • 23:27

tez se chystam na ML 320, rok 2000, a chtel bych se Vas zeptat na zkusenost s lpg. uz jsem jedno auto s lpg mel a bylo to dost strasny. jak jste na tom Vy? diky

Oto
22. ledna • 21:26

Vlastnim ML 270 nedam na něj dopustit mam najeto140 000 km za tři roky a stoho část v teškym terénu (v korytě přehrady Orlík). Ve srovnání s ostatnímy je ML na vrcholu . Mam levnější tak zvané garanční prohlítky neš kamarád majitel Mitsubishi Pajero.

Oto
5. února • 19:17

Omluva za češtinu.

Childeater
5. února • 14:19

Hm....v korytě Orlíku...myslím, že pokud o sobě víte že jste de-facto negramotný, neměl byste do diskusí odpovídat. Popřípadě doporučuji nějakého korektora, takhle úroveň Vašeho pravopisu dost značně devalvuje obsah Vašeho příspěvku. Já osobně mám potíž s tím, abych Vám uvěřil že ML vlastníte.

Oto
5. února • 19:20

Neberte si to tak .

Neznámý
25. února • 10:52

K tomuto auto musím říci nic moc. Není to ani off-road ani limuzína. Není to nic. Je to jako vždy předražený německý hybrid, bez nápadu. Už vidím, jak mě věšíte za mé názory, ale neberte mi je. Mám nějaké zkušenosti s tímto druhem vozů a opravdu - nic moc.

stasi2
13. července • 17:03

ty wole víš co znamená hybrid??????

prib
10. dubna • 22:37

ty wole vis co znamenalo v 2003 slovo hybrid? presne to o cem je tenhle meda, je to hybrid

Pavel
25. února • 10:15

Vozítku, jako je MB ML 400 CDI nelze téměř nic vytknout. Bezpečnost a hlavně výkon už stojí za tu trochu větší spotřebu. Je to i horší s tuningem těchto aut, neboť Mercedes se tomu brání. Např. výběr disků je velmi omezen, neboť Mercedes má tak velké přední brzdové kotouče a brzdiče, že se tam prakticky nedají použít žádné typické off-roadové disky. Pouze když se použijí rozšiřovací podložky. S tímto vozíkem jezdím asi dva měsíce, takže ho ještě ani pořádně neznám, ale už teď je jasné, že to byla správná volba.

IVAN
12. června • 17:06

je to to najlepsie co ste mohol kupit,mam ho je to milacik...to da len hviezda...

Doporučujeme

Články odjinud