Už několik dní po zahájení roku 2014 jsou známy prodejní výsledky luxusních vozů v USA za rok 2013. Bodoval v nich hlavně Mercedes-Benz.
Stuttgartští podle zprávy agentury Bloomberg loni v USA v průběhu roku 2013 ukončili panování značky BMW na postu prodejně nejúspěšnější luxusní značky. Severoamerickým zákazníkům prodali celkem 312 534 nových osobních aut značky Mercedes-Benz, což je jen o 3 254 vozů více, než na tamním trhu udalo BMW. Oproti roku 2012 to pro Mercedes-Benz znamená nárůst o 14 %.
Velmi dobrého přijetí se dočkaly nová třída S a faceliftovaná třída E, nicméně opravdovou bouři zájmu zákazníků vzbudil kompaktní sedan Mercedes-Benz CLA. Dle tvrzení oddělení Mercedes-Benz USA tři ze čtyř zákazníků modelu CLA dosud žádný vůz Mercedes-Benz nevlastnili. „CLA pro nás znamená jednu z nejúspěšnějších premiér za posledních 20 let,“ prohlásil Steve Cannon, šéf Mercedes-Benz USA.
Mercedes-Benz CLA 250 D2Edition z dílen americké společnosti D2Autosport
Ani pro BMW, tradičního duelanta Mercedesu, loňský rok v USA nedopadl vůbec špatně. Prodeje narostly o 10 % na 309 280 vozů, což překonalo dosavadní rekord z roku 2007. Je třeba podotknout, že do statistiky nebyly započteny prodeje vozů Smart ani Mini, jež do segmentu luxusních vozů nepatří.
Lexus, mimochodem vládce luxusních značek v USA v letech 2001 až 2010, svoji přítomnost na severoamerických trzích v průběhu roku 2013 meziročně posílil o 12 % na 273 847 prodaných nových vozů, přičemž Cadillac navýšil své prodeje o 22 % na 182 543 aut. Značka Audi ukončila rok 2013 svým dalším prodejním rekordem, když severoamerickým zákazníkům dodala 158 061 nových vozů, tedy o 13 % více než v roce 2012.