Mercedes-Benz inovuje naftové motory pro eSkovou limuzínu

Pokud plánujete nákup nové generace třídy S automobilky Mercedes-Benz a chcete pod kapotu naftový motor, nebdue od věci chvíli počkat. Automobilka totiž oznámila, že vrcholný model se dočká nového naftového agregátu.

Půjde o inovovaný čtyřlitrový osmiválec, který ponese označení S 420 CDI. Motor se vstřikováním common rail a dopovaný dvojicí turbodmychadel nabídne maximální výkon 235 kW (320 k) a točivý moment 730 Nm. Proti minulé verzi S 400 CDI je motor o 70 koní výkonnější a o 170 Nm silnější.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků