Mercedes-Benz inovuje naftové motory pro eSkovou limuzínu

Pokud plánujete nákup nové generace třídy S automobilky Mercedes-Benz a chcete pod kapotu naftový motor, nebdue od věci chvíli počkat. Automobilka totiž oznámila, že vrcholný model se dočká nového naftového agregátu.

Půjde o inovovaný čtyřlitrový osmiválec, který ponese označení S 420 CDI. Motor se vstřikováním common rail a dopovaný dvojicí turbodmychadel nabídne maximální výkon 235 kW (320 k) a točivý moment 730 Nm. Proti minulé verzi S 400 CDI je motor o 70 koní výkonnější a o 170 Nm silnější.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků