Mercedes-Benz inovuje naftové motory pro eSkovou limuzínu

Pokud plánujete nákup nové generace třídy S automobilky Mercedes-Benz a chcete pod kapotu naftový motor, nebdue od věci chvíli počkat. Automobilka totiž oznámila, že vrcholný model se dočká nového naftového agregátu.

Půjde o inovovaný čtyřlitrový osmiválec, který ponese označení S 420 CDI. Motor se vstřikováním common rail a dopovaný dvojicí turbodmychadel nabídne maximální výkon 235 kW (320 k) a točivý moment 730 Nm. Proti minulé verzi S 400 CDI je motor o 70 koní výkonnější a o 170 Nm silnější.

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků