Vidím , že se tady sešla parta chytráku nejspíš ižénýru , protože co je psáno to je dáno ani jeden z vás u toho nebyl , ale jisty jsou si všichni jak kdyby to vymysleli . Např. ten airbag přiklepli mercedesu asi z nějakého duvodu a kdyby to nekdo vymyslel o 10 let dříve tak to ví celí svět a hlavně neznam nic horší než US káry a nic lepší než MB. nazdar
JJ, zloděj křičí: "chyťte zloděje!" - Mercedes, který někdy kolem roku 99 (nechce se mi to hledat přesně) přišel se "světovou novinkou" - a to odpojováním přívodu paliva do víceválcových motorů - tedy identickým, řešením, které používal Cadillac už někdy v letech 70.?- Mercedes, který tvrdí, že jako první zavedl ve svých vozech airbag? Přitom airbag byl u Chryslerů používán někdy od přelomu 70. a 80. let, ne-li dříve? - Mercedes, jehož systém "automatického varování před překážkou", když byl testován na dráze, spočíval v tom, že novinář, auto řídící, dostal za úkol začít brzdit u fošny, kterou kdosi u testovací dráhy "náhodně" zapomněl? Nechť jde ctěný mercedes do (_/@\_ ) i se svými nařčeními.Beztak ten svůj "patent" zase od někoho obšlehnul či rovnou ukradl... :-P
To je naprosto trefné. Dodám jen, že systém Cadillacu V8-6-4 se používal v modelovém roce 1981.Jinak to video, kde natáčeli toho novináře při "nezávislém novinářském testu" a zapomněli, že jedou mikrofony a jsou tam hlášky typu "vždyť jsme byli domluveni, že budete brzdit u toho dřeva" apod. ve mně opravdu vzbudilo ke značce Mercedes i nezávislým novinářům velkou důvěru a respekt.
1. MB nikdy netvrdil ze odpojovanie valcov je svetova novinka, svetova novinka to bola len u V12.2. Mohol by si prosim napisat o ktore modely od chrysleru sa to jednalo?3. System funguje aj ked prezentacie nebola uplne koser tak vo co go?
ale ano, Jerry.Gunman ma recht... MB tvrdil ze je to svetova novinka a bla bla, proste ze to sa nepocita v us vozoch ze to aj tak nefungovalo...kauza airbag je dobre znama, MB prisiel az hoooodne po fajronte s airbagom (cca 10 rokov)Ford built an experimental fleet of cars with airbags in 1971, followed by General Motors in 1973 on Chevrolet vehicles. In 1974, General Motors adopted the technology for other brands like Buick, Cadillac and Oldsmobile and offered dual air bags with two-stage deployment and called them "Air Cushion Restraint System"
u audi nic nove ze vyhlasuje ine napady za svoje...
To budú straty a hlavy padať :D
V článku není vůbec uvedeno o co technicky jde. Co je obsahem toho super MB řešení.
co asi vstřikování močoviny do katiku....SCR. už to maj nakladaky kvul i Euro 5, a ted to nacpali do osobaku....
Ach so !!! Už jsem se leknul, že soudruzi něco vymysleli.
ale oni to vymysleli, soudruhu! Jen to nejdříve nacpali do náklaďáků, chápeš?
To by tedy bylo "hustý"...
Náskok díky konkurenci.:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.