Mercedes-Benz GLK Carlsson: decentní, ale rozsáhlé ladění

Jeden z dvorních ladičů automobilů značky Mercedes-Benz přichází se sadou vylepšení pro aktuální třídu GLK.

Když se řekne firma Carlsson, možná si vzpomenete na teprve před několika týdny představenou stavbu Mercedes-Benz třídy S Carlsson. Na nedávno ukončeném autosalonu v Essenu však tato společnost vystavila také sadu svých modifikací určenou pro v březnu faceliftovaný Mercedes-Benz třídy GLK. Žádnou divočinu nečekejte, přesto je tato sada docela rozsáhlá.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz GLK v čerstvém ladění firmou Carlsson

Začíná se samozřejmě na soustavě aerodynamických doplňků sestávající z upravených nárazníků s lízátkem vpředu a chromovaným rámováním difuzoru vzadu. Přídi přitom dominují logo Carlssonu namísto trojcípé hvězdy v masce a specifické pásy LED pro denní svícení. Připlácet lze také za sportovně laděný podvozek se sníženým a tužším pérováním.

Mercedes-Benz třídy S v ladění z dílen firmy Carlsson

Mercedes-Benz třídy S v ladění z dílen firmy Carlsson

K mání jsou také škála litých ráfků s průměrem 18 až 21 palců a upravený výfukový trakt z nerezové oceli. Ačkoli to na snímcích nevidíme, interiér se údajně dočkal hliníkových pedálů, specifických koberečků a podsvícených prahových lišt, přičemž lze vybírat také z různých druhů čalounění a dekoračních obkladů. Vznětový čtyřválec GLK 220 CDI posílí na 204 koní (150 kW) a 500 Nm, což je o nějakých 34 koní (25 kW), resp. 100 Nm více než ve standardu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků