Mercedes-Benz GLK Carlsson: decentní, ale rozsáhlé ladění

Jeden z dvorních ladičů automobilů značky Mercedes-Benz přichází se sadou vylepšení pro aktuální třídu GLK.

Když se řekne firma Carlsson, možná si vzpomenete na teprve před několika týdny představenou stavbu Mercedes-Benz třídy S Carlsson. Na nedávno ukončeném autosalonu v Essenu však tato společnost vystavila také sadu svých modifikací určenou pro v březnu faceliftovaný Mercedes-Benz třídy GLK. Žádnou divočinu nečekejte, přesto je tato sada docela rozsáhlá.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz GLK v čerstvém ladění firmou Carlsson

Začíná se samozřejmě na soustavě aerodynamických doplňků sestávající z upravených nárazníků s lízátkem vpředu a chromovaným rámováním difuzoru vzadu. Přídi přitom dominují logo Carlssonu namísto trojcípé hvězdy v masce a specifické pásy LED pro denní svícení. Připlácet lze také za sportovně laděný podvozek se sníženým a tužším pérováním.

Mercedes-Benz třídy S v ladění z dílen firmy Carlsson

Mercedes-Benz třídy S v ladění z dílen firmy Carlsson

K mání jsou také škála litých ráfků s průměrem 18 až 21 palců a upravený výfukový trakt z nerezové oceli. Ačkoli to na snímcích nevidíme, interiér se údajně dočkal hliníkových pedálů, specifických koberečků a podsvícených prahových lišt, přičemž lze vybírat také z různých druhů čalounění a dekoračních obkladů. Vznětový čtyřválec GLK 220 CDI posílí na 204 koní (150 kW) a 500 Nm, což je o nějakých 34 koní (25 kW), resp. 100 Nm více než ve standardu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 17 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků