Mercedes-Benz GLK 250 4MATIC: poprvé se zážehovým čtyřválcem

Značka Mercedes-Benz rozšiřuje svoji nabídku v řadě GLK o nejlevnější verzi se zážehovým motorem.

Pokud nahlédneme do současného ceníku aktuální generace modelu Mercedes-Benz GLK, milovník zážehových motorů zapláče: na osm vznětových verzí je tam jediný „benzín“ v podobě šestiválce GLK 350 4MATIC. Ale u Mercedesu mají v poslední době v oblibě nové základní verze (teprve včera jsme vám představili Mercedes-Benz C220 CDI 4MATIC), takže zájemci o Mercedes GLK, kterým nafta zkrátka nevoní, nyní možná zaplesají nad novou verzí GLK 250 4MATIC.

Mercedes-Benz GLK 2012: první jízdní dojmy

Mercedes-Benz GLK 2012: první jízdní dojmy

Ta je opatřena řadovým, turbodmychadlem přeplňovaným čtyřválcem s objemem 2,0 l, který dosahuje výkonu 211 koní (155 kW) a točivého momentu 350 Nm (na úrovni vznětového 200 CDI). Nejvyšší rychlost má u vozu s tímto motorem činit 215 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 7,9 s a průměrná spotřeba se bude pohybovat okolo 7,6 l/100 km.

 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků