Mercedes-Benz GLK 250 4MATIC: poprvé se zážehovým čtyřválcem

Značka Mercedes-Benz rozšiřuje svoji nabídku v řadě GLK o nejlevnější verzi se zážehovým motorem.

Pokud nahlédneme do současného ceníku aktuální generace modelu Mercedes-Benz GLK, milovník zážehových motorů zapláče: na osm vznětových verzí je tam jediný „benzín“ v podobě šestiválce GLK 350 4MATIC. Ale u Mercedesu mají v poslední době v oblibě nové základní verze (teprve včera jsme vám představili Mercedes-Benz C220 CDI 4MATIC), takže zájemci o Mercedes GLK, kterým nafta zkrátka nevoní, nyní možná zaplesají nad novou verzí GLK 250 4MATIC.

Mercedes-Benz GLK 2012: první jízdní dojmy

Mercedes-Benz GLK 2012: první jízdní dojmy

Ta je opatřena řadovým, turbodmychadlem přeplňovaným čtyřválcem s objemem 2,0 l, který dosahuje výkonu 211 koní (155 kW) a točivého momentu 350 Nm (na úrovni vznětového 200 CDI). Nejvyšší rychlost má u vozu s tímto motorem činit 215 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 7,9 s a průměrná spotřeba se bude pohybovat okolo 7,6 l/100 km.

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků