Mercedes-Benz GLE 350 d 4Matic Coupé: BMW X6 překonáno?

Zelí  |  23. 11. 2015 08:32

Z celého článku bych zdůraznil informaci o tzv. image značky. Mercedes je svou značkou o padesát úrovní výš než bavorský vdoleček.
Pokud by se použilo lidové rčení, tak by se dalo říct, že ve srovnání s mercedesem je bávo jenom ho..no v trávě.

Odpovědět  |   | 
ello.  |  23. 11. 2015 09:46

No Zeli ak si to precita nejaky BMW fanusik asi ti neda za pravdu .Ja som fan MB a uprimne napisane design GLE som dlho rozdychaval.Ale uz som si zvykol,ze v tejto dekade to lepsie nebude.

Odpovědět  |   | 
a  |  24. 11. 2015 22:53

GLE je příšera, ale pořád jim z toho vyšlo míň škaredé auto než X6.

Odpovědět  |   | 
Ellesmérys  |  23. 11. 2015 12:34

Dyť je to jedno, mně připadaj obě značky stejný (co se týče tý tvý image), obě bych si nekoupil.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  17. 01. 2016 06:08

To už je tradiční argumentace těch, co na ně nemaj.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 11. 2015 19:10

Zelí napsal v diskusi na adrese: http://www.autorevue.cz/tuv-report-2016-jednicka-... ...
Zelí | 06. 11. 2015 23:35 | [78.80.205.xxx]
Mercedes a jednička. Nenechte se vysmát. Podívejte se na auta stará 6 let. Mercedes E je na samém dně. Průser.
Zelí | 09. 11. 2015 16:33 | [78.80.205.xxx]
Takže Mercedes E je až 96. z celkem 111 hodnocených aut. Čili je na dně žebříčku.
To se jinak nedá hodnotit.
Mercedes není žádná hvězda ve spolehlivosti. To koneckonců platí setrvale cca od roku 1995.
O pár dní později zde: Zelí | 23. 11. 2015 08:32 | [78.80.205.xxx]
Z celého článku bych zdůraznil informaci o tzv. image značky. Mercedes je svou značkou o padesát úrovní výš než bavorský vdoleček.
Pokud by se použilo lidové rčení, tak by se dalo říct, že ve srovnání s mercedesem je bávo jenom ho..no v trávě.

Trošku dříve - před rokem Zelí napsal:
Zelí | 24. 05. 2014 09:44 | [78.80.205.xxx]
Dokud se bude na automobilovém trhu aktivně vyskytovat značka Mercedes Benz, nemůže se jí žádná jiná značka vyrovnat. Toto je nejcenější, nejhodnotnější a nejprestižnější značka na automobilovém trhu. Bavorský frgál, hitlerwágn jsou ve srovnání s MB směšní trpaslíci a skupina šikmookých pajcovačů jsou jen plísní na jejich botách.
Odpovědět | Souhlasím (+2) | Nesouhlasím (-3)
Kapusta | 26. 05. 2014 13:56 | [89.248.248.xxx]
Lexus nebo Jaguar jsou v některých věcech lepší, tak nepruď. Ticho jaké jsem zažil v Lexusu M-B za podobnou cenu neumí a to nemluvím o poruchovosti-problémovosti, v níž je M-B proti Lexusu jen trapný. Poruchový sensotronic, 7speed automaty, aféry s příšernými jízdními vlastnostmi u Áčka a ML....
Odpovědět | Souhlasím (+1) | Nesouhlasím (0)
Zelí | 28. 05. 2014 13:13 | [78.80.205.xxx]
Tady jde o značku, ne o to kdo je v čem lepší. Lexus je, co se týká značky, bezcenná rychlokvaška.
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (-1)
.
.
V každém případě je image spojené s hodnotou značky a jak si na tom automobilové značky stojí, je uvedeno například na adrese http://www.autorevue.cz/ktera-z-automobilek-ma-ce... ...
Jak si na tom stojí MB v roce 2014 (1.Toyota, 2.BMW... 5. MB), to lze vidět na adrese: http://brandirectory.com/league_tables/table/globa... ...
Jak se posuzuje značka a image a podle jakých kriterií, to lze také dohledat na webu. Něco i v češtině na adrese: http://www.makevision.net/texty/DP/vyznam-a-hodnota... ...

Z výše uvedených příspěvků, ve kterých sdělil své "názory" Zelí, si lze utvořit obrázek, co je Zelí zač. Obsahovou úrovní, používaným slovníkem, formou a obsahem a způsobem argumentace Zelí opakovaně prokazuje, že je trotl (a také Troll) s mentální úrovní prvoka či žížaly. Jen nechápu, jak někdo může ty jeho "tlachy" hodnotit plusem (+)....
Zelí, mohl bys mi (nám) sdělit, proč v diskusích na Autorevue stále děláš ze sebe debila?

Úplně na závěr mého příspěvku něco věcně k tématu této diskuse - "testu" dvou podobných aut. Mohu sdělit jen to, že především záleží na osobním vkusu a prioritách každého z potenciálních zájemců o tato auta. Bez pochyby si obě dvě každý vyzkouší před tím, než se rozhodne, které z nich si koupí. Ve výběru mezi oběma neudělá chybu. Otázkou je, jestli vůbec daná kategorie splní jeho potřeby a požadavky. To si ale musí rozhodnout každý sám. Připomínám obecnou (pravdivou) frázi, že neexistuje na současném trhu s bohatou a širokou nabídkou všech možných aut nejrůznějších značek špatné auto, ale existuje pouze špatný výběr a chybné rozhodnutí (chybná analýza potřeb zákazníka a určení priorit jeho potřeb). To, že si někdo vybere a koupí auto jen na základě "emocí" a podle toho, co někde něco přečte a auto si před koupí ani nevyzkouší, to není v praxi zdaleka výjimečný případ.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  28. 11. 2015 11:53

Možná před 30 lety. Nyní má Mercedes, s ohledem na modely z minulého desetiletí, image vozů, které reznou víc než jakýkoliv Francouz.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  23. 11. 2015 08:56

Ve třídě Actyon je stále a pořád nejhnusnější Actyon. Už jen těsně.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  23. 11. 2015 09:44

mercedesy su pre zeny a homo

Odpovědět  |   | 
ello.  |  23. 11. 2015 09:49

Aj napr.taky MB S class 63amg?Do toho si homo ani zena nesadne.....

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  23. 11. 2015 10:55

Hlavne AMG . Mna by teda neurazilo a niesom ani jedno..

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  23. 11. 2015 11:25

Tak nech sa nik nehneva, ale ak nazyvam X6 zelenym hnusom, toto je hnus fialovy. To su na tom uz naozaj tak zle, ze nevedia vyrobit nieco, co by bolo znacke vlastne, nieco, na co pozriem a poviem aha, pekny mercedes? Fuj, toto je na dva prsty zvane blvaky

Odpovědět  |   | 
Kdo není konzerva?  |  23. 11. 2015 12:47

Pamatuji si, jak na W124 v osmdesátých letech všichni nevěřícně zírali a tvrdili, že tak hnusné a hranaté auto si nikdo kupovat nebude. Jak ten design je odporný. Proč to auto tak zkazili. Fuj. Zlaté W123, to je poslední krásný poctivý Mercedes! A přitom všichni jezdili v žigulíkách a tisícovkách nebo trabantech. A dnes, po 35 letech? Češi jsou stejně konzervativní. Budou se do Chorvatska třískat v Octavii RS na pneu výšky 40? A že existují rychlejší a pohodlnější vozy? Fuj, jim se to nelíbí! (Jedině až to bude v roce 2030 pod 200.000kč tak možná...)

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 11. 2015 20:50

No, mel jsem moznost jet v X6 a oproti RS to bylo utrpeni. Na GLE jsem zvedavy... Jestli bude bez vzduchu, tak to bude stejne bud houpava nebezpecna lod nebo tvrdy prkno...

Odpovědět  |   | 
Mitch  |  24. 11. 2015 19:03

Hmm. Zvlastni. Rekl bych, ze lzes.

Odpovědět  |   | 
coolnet  |  23. 11. 2015 13:38

z Mercedasa udelali amíci jen obyč auto. Stratilo šmrnc.

a že budou až tak moc kopírovat :D to už je masakr.

Jinak osobne radeji medaka nez bavora.

Odpovědět  |   | 
Anonymizovaný  |  23. 11. 2015 13:44

Koncovky jako fake, to uz je u tech nemcu nejaky fetis? Vyfuk podvod, zvuk motoru podvod, emise podvod, svet se zblaznil.

Odpovědět  |   | 
R  |  23. 11. 2015 14:41

Tak tak svět se zbláznil a pravda se nenosí...-(

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  23. 11. 2015 14:44

trh rozhoduje... TOTO ludia CHCU!

Odpovědět  |   | 
KK  |  24. 11. 2015 09:06

Co je definitivny dokaz, ze ludia su blbi.

Co zodpoveda faktu, ze 84% ludi ma IQ nizsie ako 115 bodov, pricom cca 50% populacie je pod stovkou (zdroj: typicka IQ zvonova krivka / IQ bell curve.)

Odpovědět  |   | 
MB? Raději ne...Sorry Bro  |  23. 11. 2015 15:39

Měl jsem možnost to řídit cca 50 km. Na živo vypadá mnohom, ale mnohem lépe než na fotkách. Tohle auto je absolutně nefotogenické. Interiér je typický MB, takže nuda, ale kvalita. V kategorii sportovní jízdy lepší jak eSko a v kategorii pohodlí jen o něco horší jak eSko. Když jsme ho s bráchou (ten má MB) vraceli v salonu, tak se mu moc do svého GLka nechtělo

Odpovědět  |   | 
L  |  23. 11. 2015 16:21

Auto se mi jako celek líbí. Kamarád má X6, ale tohle se mi líbí víc. V podstatě poslední dobou MB začal dělat líbivé modely a taky si ho už nekupují jen důchodci . Jediné za co bych dal MB výtku je středový panel "ala nižší třída". Tohle mělo staré C a má např. A, B, CLA, GLA. Působí to sice možná použitelně, ale dost lacině. Měli použít např. středový panel z nového Céčka - jednoduchost, ale přehlednost. V tomhle je BMW určitě dál ve všech modelech.

Odpovědět  |   | 
John  |  23. 11. 2015 17:46

Mercedes okopcil hnusne X6. Co dodat? Ubohe!!!!

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  24. 11. 2015 06:58

Asi bych nesdílel optimismus autora testu co se týká ambicí v těžším terénu. Mercedes sice u svého systému 4MATIC nadšeně prezentuje jako velkou výhodu absenci jakýchkoliv mechanických závěrek a prokluzy že řeší pouze brzdami, to je ale dle mého názoru do terénu naprosto nevhodné.
Byl bych proto mile překvapený, kdyby u testovaného auta použil alespoň centrální LSD. Bez něj je asi zbytečné o nějakých terénních schopnostech vůbec mluvit

Odpovědět  |   | 
KK  |  24. 11. 2015 09:07

"centrální LSD."

No, v dizajnerskej centrale BMW aj Mercedesu toho LSD mali zrejme dost....

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  24. 11. 2015 15:07

Já tento krok od MB nechápu. MB byl v mých očích vždy leader co se týče vývoje aut. Ale tato kopie je hodna tak nějakého asijského výrobce vozů.

Byl bych raději, kdyby MB přišlo s něčím originálním, funkčním..........

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2015 22:10

Jediny naftak v nabidce minus? Frajer si poridi tank za ranec ovsem s 'uspornejsim' motorem, ktery do vzduchu vypousti sra#ky. Ale tak hlavne ze je frajer

Odpovědět  |   | 
Aladan  |  25. 11. 2015 16:11

Samozrejme! 😃 Frajer ma super auto, full vybava, koza, prirodzene... vybava a cena co sa beznemu cloveku ani nesniva, lebo peniaze neriesi... Frajer ma usporny diesel, pretoze preco by platil viac ked nemusi. Frajer neplati za parkovanie, zasadne a nikdy, to je pre obycajnych ludi, on zastavi a stoji kde uzna za vhodne. Frajer neplati ani za znackovy servis, on si kupi olej a suciastky od znameho co ma znameho a ten ma znameho a potom ma aj znameho, co mu to v garazi spravi...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 36 příspěvků
TEST Audi Q2 35 TFSI (110 kW) S tronic: Otázka za milion. Těžká, nebo lehká?

Audi Q2 35 TFSI S tronic

Sudá série Audi začínajících na písmeno Q se utěšeně rozrůstá. Pokud nás paměť nešálí, Q2 byla v roce 2016 vlastně první věcička značky tohoto formátu dostupná v Evropě. Pět let je v autosvětě věčnost, obstojí technika i dnes, byť po faceliftu?

20.  7.  2021 | Richard Herbich | 4 příspěvky
Minitest SsangYong Rexton 2.2 e-XDI 8AT 4x4: Levný all inclusive bez konkurence

SsangYong Rexton 2.2 e-XDI

Přestože je na našich silnicích téměř nevídáme a asi se ani nikdy neokouká, po čtyřech letech kariéry se největší SUV nejmenší korejské automobilky dočkalo modernizace. A to velmi nápadné!

15.  7.  2021 | Michal Beneš | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR těžce bourala, teď se tváří jako nová

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR …

Práci mechaniků nelze neobdivovat, zájemcům o ojetinu však budou vstávat chlupy na těle.

5.  7.  2021 | | 76 N/A
David Rusol
NehodaŠkoda KodiaqŽivot řidičeOjetiny
Nejluxusnější Škoda Felicia je dnes velká rarita. O její výbavě se dřív mohlo jen snít

Nejluxusnější Škoda Felicia je dnes velká r…

Po nápaditých akčních favoritech a formanech pokračovala v této chvályhodné tradici i felicia. Největšího přepychu se dočkala rok po premiéře – kůží čalouněným interiérem se pochlubilo jen 3806 vozů.

26.  6.  2021 | | 46 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FeliciaRetro
V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kdysi sloužil novinářům, teď má 400 koní

V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kd…

Testovacích aut se ročně v motoristických redakcích protočí desítky, v paměti ale jich ale obvykle utkví jenom pár. Zelený Volkswagen Passat Variant je jedním z nich a teď může být váš.

14.  7.  2021 | | 5 N/A
David Rusol
Volkswagen PassatZajímavosti
Škoda 110 DeLuxe se vydražila za skoro dva miliony. Ani krásný Fiat na ni neměl

Škoda 110 DeLuxe se vydražila za skoro dva …

Napadlo by vás někdy, že Škoda 100 bude stát šestinásobek toho, co sportovní Fiat?

28.  6.  2021 | | 17 N/A
Vladimír Kadera
ŠkodaAukce
Tatry 805 a 813 už můžou řádit ve vašem obýváku! A díky Čechům také Praga V3S

Tatry 805 a 813 už můžou řádit ve vašem obý…

Hráči simulátoru Snowrunner už mohou řádit s československými náklaďáky, a nejen s nimi.

5.  7.  2021 | | 1 N/A
Vladimír Kadera
HryTatra