Mercedes-Benz GLC je lehčí, prostornější a nemá šestiválec

Včera Mercedes ukázal nástupce modelu GLK. Ten se jmenuje GLC a oproti svému předchůdci představuje podle oficiálních materiálů automobilky značný posun vpřed. Auto je prostornější, lehčí a přirozeně také úspornější.

Mercedes-Benz GLC byl odhalen. Dorazí i jako hybrid

Mercedes-Benz GLC byl odhalen. Dorazí i jako hybrid

Zájemci o nové GLC se mohou těšit kromě jiného na méně krabicovitý design a hlavně na prostornější interiér. GLC má ve srovnání s GLK o 118 mm delší rozvor náprav, což se projevilo na prostoru pro nohy vzadu, který se zvětšil o 57 mm. Více je ale také místa pro ramena a větší je i zavazadelník, který nabídne 580 litrů, respektive 1600 litrů po sklopení zadních opěradel.

Test Mercedes-Benz GL 350 BlueTec: Sen (zámožných) Čechů

Test Mercedes-Benz GL 350 BlueTec: Sen (zámožných) Čechů

Nabídka motorizací zahrnuje dva naftové motory a jeden benzinový agregát, vše s pohonem 4Matic. Slabší diesel 220 d disponuje výkonem 125 kW (170 k) a točivým momentem 400 Nm, výkonnější 250 d nabídne 150 kW (204 k) a 500 Nm. Benzinové provedení GLC 250 pak vyprodukuje 155 kW (211 k) a 350 Nm. Dieselové jednotky jsou o 19 procent úspornější než GLK, benzin představuje úsporu 12 %.

Mercedes-AMG GT S dá stovku za 3,8 s jen občas [naměřená dynamika]

Mercedes-AMG GT S dá stovku za 3,8 s jen občas [naměřená dynamika]

Později dorazí také GLC 350 e 4Matic, což je plug-in hybrid kombinující benzinový motor (155 kW) s elektromotorem o výkonu 85 kW. Maximálně tato verze pojede až 235 km/h, stovku dá za 5,9 s a v čistě elektrickém režimu zvládne 34 km.

Američtí zákazníci se dočkají ještě verzí GLC 300 a 300 4Matic, které používají přeplňovaný dvoulitr naladěný na 179 kW (243 k). Jinak řečeno, ani v USA si nástupce GLK se šestiválcem nekoupí. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků