Mercedes-Benz GLC je lehčí, prostornější a nemá šestiválec

Včera Mercedes ukázal nástupce modelu GLK. Ten se jmenuje GLC a oproti svému předchůdci představuje podle oficiálních materiálů automobilky značný posun vpřed. Auto je prostornější, lehčí a přirozeně také úspornější.

Mercedes-Benz GLC byl odhalen. Dorazí i jako hybrid

Mercedes-Benz GLC byl odhalen. Dorazí i jako hybrid

Zájemci o nové GLC se mohou těšit kromě jiného na méně krabicovitý design a hlavně na prostornější interiér. GLC má ve srovnání s GLK o 118 mm delší rozvor náprav, což se projevilo na prostoru pro nohy vzadu, který se zvětšil o 57 mm. Více je ale také místa pro ramena a větší je i zavazadelník, který nabídne 580 litrů, respektive 1600 litrů po sklopení zadních opěradel.

Test Mercedes-Benz GL 350 BlueTec: Sen (zámožných) Čechů

Test Mercedes-Benz GL 350 BlueTec: Sen (zámožných) Čechů

Nabídka motorizací zahrnuje dva naftové motory a jeden benzinový agregát, vše s pohonem 4Matic. Slabší diesel 220 d disponuje výkonem 125 kW (170 k) a točivým momentem 400 Nm, výkonnější 250 d nabídne 150 kW (204 k) a 500 Nm. Benzinové provedení GLC 250 pak vyprodukuje 155 kW (211 k) a 350 Nm. Dieselové jednotky jsou o 19 procent úspornější než GLK, benzin představuje úsporu 12 %.

Mercedes-AMG GT S dá stovku za 3,8 s jen občas [naměřená dynamika]

Mercedes-AMG GT S dá stovku za 3,8 s jen občas [naměřená dynamika]

Později dorazí také GLC 350 e 4Matic, což je plug-in hybrid kombinující benzinový motor (155 kW) s elektromotorem o výkonu 85 kW. Maximálně tato verze pojede až 235 km/h, stovku dá za 5,9 s a v čistě elektrickém režimu zvládne 34 km.

Američtí zákazníci se dočkají ještě verzí GLC 300 a 300 4Matic, které používají přeplňovaný dvoulitr naladěný na 179 kW (243 k). Jinak řečeno, ani v USA si nástupce GLK se šestiválcem nekoupí. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků