Mercedes-Benz GLC je lehčí, prostornější a nemá šestiválec

Včera Mercedes ukázal nástupce modelu GLK. Ten se jmenuje GLC a oproti svému předchůdci představuje podle oficiálních materiálů automobilky značný posun vpřed. Auto je prostornější, lehčí a přirozeně také úspornější.

Mercedes-Benz GLC byl odhalen. Dorazí i jako hybrid

Mercedes-Benz GLC byl odhalen. Dorazí i jako hybrid

Zájemci o nové GLC se mohou těšit kromě jiného na méně krabicovitý design a hlavně na prostornější interiér. GLC má ve srovnání s GLK o 118 mm delší rozvor náprav, což se projevilo na prostoru pro nohy vzadu, který se zvětšil o 57 mm. Více je ale také místa pro ramena a větší je i zavazadelník, který nabídne 580 litrů, respektive 1600 litrů po sklopení zadních opěradel.

Test Mercedes-Benz GL 350 BlueTec: Sen (zámožných) Čechů

Test Mercedes-Benz GL 350 BlueTec: Sen (zámožných) Čechů

Nabídka motorizací zahrnuje dva naftové motory a jeden benzinový agregát, vše s pohonem 4Matic. Slabší diesel 220 d disponuje výkonem 125 kW (170 k) a točivým momentem 400 Nm, výkonnější 250 d nabídne 150 kW (204 k) a 500 Nm. Benzinové provedení GLC 250 pak vyprodukuje 155 kW (211 k) a 350 Nm. Dieselové jednotky jsou o 19 procent úspornější než GLK, benzin představuje úsporu 12 %.

Mercedes-AMG GT S dá stovku za 3,8 s jen občas [naměřená dynamika]

Mercedes-AMG GT S dá stovku za 3,8 s jen občas [naměřená dynamika]

Později dorazí také GLC 350 e 4Matic, což je plug-in hybrid kombinující benzinový motor (155 kW) s elektromotorem o výkonu 85 kW. Maximálně tato verze pojede až 235 km/h, stovku dá za 5,9 s a v čistě elektrickém režimu zvládne 34 km.

Američtí zákazníci se dočkají ještě verzí GLC 300 a 300 4Matic, které používají přeplňovaný dvoulitr naladěný na 179 kW (243 k). Jinak řečeno, ani v USA si nástupce GLK se šestiválcem nekoupí. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků