Mercedes-Benz GLC 43 AMG Coupé se chlubí terénními schopnostmi

I když otázkou je, proč. Každému je jasné, že nový model GLC 43 AMG Coupé míří hlavně na silnice. Navíc s brodivostí maximálně 30 cm toho stejně moc neprojedete a ani nízkoprofilové silniční pneumatiky a nájezdové úhly vpředu a vzadu kolem 20° nejsou pro jízdu v kamenitém říčním dně úplně ideální.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stejně jako u ostatních modelů s označením 43 AMG pohání i tento šestiválec 3,0 l se dvěma turby. Výkon má hodnotu 270 kW, točivý moment 520 Nm

To je ale jedno, protože do terénu majitelé těchto aut stejně nejezdí a na to, aby se vyhrabali na horách ze sněhem zapadaného parkoviště SUV vážně nepotřebují. Tohle je módní doplněk, protože SUV jsou dnes zkrátka „in“. Navíc můžete na SUV se čtveřicí dveří klidně nalepit jméno Coupé a nikdo vám za to hlavu neutrhne.

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Mercedes-Benz GLC 43 AMG Coupé tak vlastně opisuje recept vymyšlený podobně pojmenovanými modely před ním. Opět má bi-turbo šestiválec 3,0 l, opět má výkon 270 kW (367 k) a opět má točivý moment 520 Nm. Opět má také devítistupňový automat a opět má i pohon všech kol 4Matic, který preferuje zadní nápravu v poměru 31:69.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
GLC 43 AMG Coupé má na těchto fotkách 21" kola, v základu jsou devatenáctky. Auto má i vzduchový podvozek a zvládne lehčí terén. Brodit může ale jen do hloubky 30 cm

Dynamika ale rozhodně nebude špatná, neboť Mercedes udává zrychlení 0-100 km/h za 4,9 sekundy. Maximální rychlost 250 km/h pak hlídá omezovač a zatím jsme se nedozvěděli, jestli půjde za příplatek odpojit.

GLC 43 AMG Coupé dostalo nastavitelný vzduchový podvozek a můžete využívat režimy Comfort, Sport a Sport Plus. Pro jízdu mimo silnici je tu pak tlačítko na přizvednutí auta s omezením maximální rychlosti. Při jejím překročení se pak podvozek zase vrátí do standardního nastavení.

Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

Samozřejmostí je pak plná bezpečnostní a asistenční výbava a možnost nastavit si všechno od odezvy řízení, motoru a převodovky po tvrdost podvozku. V základu jezdí GLC 43 AMG Coupé na devatenáctkách, ale můžete mít i jednadvacítky. Ceny se dozvíme po představení v Paříži, prodej bude zahájen v prosinci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků