Mercedes-Benz GLC 43 AMG Coupé se chlubí terénními schopnostmi

I když otázkou je, proč. Každému je jasné, že nový model GLC 43 AMG Coupé míří hlavně na silnice. Navíc s brodivostí maximálně 30 cm toho stejně moc neprojedete a ani nízkoprofilové silniční pneumatiky a nájezdové úhly vpředu a vzadu kolem 20° nejsou pro jízdu v kamenitém říčním dně úplně ideální.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stejně jako u ostatních modelů s označením 43 AMG pohání i tento šestiválec 3,0 l se dvěma turby. Výkon má hodnotu 270 kW, točivý moment 520 Nm

To je ale jedno, protože do terénu majitelé těchto aut stejně nejezdí a na to, aby se vyhrabali na horách ze sněhem zapadaného parkoviště SUV vážně nepotřebují. Tohle je módní doplněk, protože SUV jsou dnes zkrátka „in“. Navíc můžete na SUV se čtveřicí dveří klidně nalepit jméno Coupé a nikdo vám za to hlavu neutrhne.

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Mercedes-Benz GLC 43 AMG Coupé tak vlastně opisuje recept vymyšlený podobně pojmenovanými modely před ním. Opět má bi-turbo šestiválec 3,0 l, opět má výkon 270 kW (367 k) a opět má točivý moment 520 Nm. Opět má také devítistupňový automat a opět má i pohon všech kol 4Matic, který preferuje zadní nápravu v poměru 31:69.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
GLC 43 AMG Coupé má na těchto fotkách 21" kola, v základu jsou devatenáctky. Auto má i vzduchový podvozek a zvládne lehčí terén. Brodit může ale jen do hloubky 30 cm

Dynamika ale rozhodně nebude špatná, neboť Mercedes udává zrychlení 0-100 km/h za 4,9 sekundy. Maximální rychlost 250 km/h pak hlídá omezovač a zatím jsme se nedozvěděli, jestli půjde za příplatek odpojit.

GLC 43 AMG Coupé dostalo nastavitelný vzduchový podvozek a můžete využívat režimy Comfort, Sport a Sport Plus. Pro jízdu mimo silnici je tu pak tlačítko na přizvednutí auta s omezením maximální rychlosti. Při jejím překročení se pak podvozek zase vrátí do standardního nastavení.

Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

Samozřejmostí je pak plná bezpečnostní a asistenční výbava a možnost nastavit si všechno od odezvy řízení, motoru a převodovky po tvrdost podvozku. V základu jezdí GLC 43 AMG Coupé na devatenáctkách, ale můžete mít i jednadvacítky. Ceny se dozvíme po představení v Paříži, prodej bude zahájen v prosinci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků