Z komercniho hlediska mi to pripada jako chytry krok.Auto vypada jako mestske vozitko a la Golf. Uspenych a dobre vydelavajicich mladych manageru s MBA pred jmenem, kterym takove vozidlo dobre padne do jejich zivotniho stylu se jiste najde hadebaj. Pro tyhle lidi jsou zasadnimi kriterii vysoka cena a renomovana znacka. Vubec se MB nedivim, ze tuhle cilovou skupinu hodla trosku podojit a prodat jim hooodne predrazenou Dacii. Ostatne, trestne a zrejme ani nemoralni to neni.Nedivte se tomu. MB musi v prvni rade profitovat a na nikom z Vas by MB takovy prachy netrhl. Ne, ze by jste je nemeli. Ale neverim, ze by jste se nechali tak zblbnout a tu MB Dacii skutecne koupili.:-D
MBA se píše za jménem. V ostatním souhlas.
:-D :-D :-DVite cemu se smeji? Ne, neni to firme MB a ani fr. motoru v MB.Smeji se vsem tem blahovym naivkum, kterym se timto zhroutil svet. Smeji se vsem tem, kteri si mysleli, ze MB, BMW a dalsi 'premiovky' jsou 100% kvalita (at uz je to co chce). Smeji se vsem tem, kteri touzi s laskou setrit jejich vlastnimu 'medovi' prach z karoserie, nezne zulibat pneumatiky a laskyplne vykourit vyfuk. ;-) Tihle nadsenci zde jsou asi opravdu jen proto, aby je nekdo oskubal (aktualne mne napada CNB) o celozivotni uspory.To si skutecne jeste stale nekdo mysli, ze komercni firmy tu jsou pro nas - zakazniky? Ne, ne, panove. MB tu neni od toho aby Vam delal radost. MB ma delat radost predevsim svym akcionarum. Az MB prijde se slapacim autem, nehnu ani brvou. Vim totiz, ze kazda ptakovina najde sveho kupce. Abyste jeste za par let nostalgicky nevzopminali na 'stare dobre casy' fr. motoru v MB. Muze byt totiz i hure.Informace o fr. motoru v MB zde neni poprve. I posledne to byla 'hitovka' a tak to asi redakce pro veliky zajem opakuje.
1,5dci výbornej motor,vůbec bych se nebál.Mám najeto 310000 a člape jak hodinky;-)
Kolikátá vačka? Třetí?
Ty musis bejt hrozne zakomplaxovanej. Tipnu to na pindika 10cm ?
neni si co nahovar, velke problemy su, stuci navstivit renaultacke forum a bol v tom aj motor 1.9. Ale posledne rozniku s FAP uz tento problem zrejme mat nebudu. Nevidel som na to nic zle. A Merdedes to zrejme len potvrdzuje.
Je to o štěstí, mám v provozu od 0km do 390tis.km rendlíka s motorem 2,2dci a motor jako takový jede stále bez závad. Ostatní nebudu rozebírat to už taková sláva není, ale motor všechna čest, klobouk dolů bez ztráty kytičky.
Nic ve zlém, ani osobně, jen mi to připomnělo krásnou větu: Do poslední chvíle to jezdilo perfektně :-D
Ked ta posledna chvila nastane pri 400tis km, tak to nie je vobec zle... S takym najazdom sa auto uz neda predat za ziadne zaujimave peniaze, proste sa spotrebovalo, podakovat mu a vyhodit.
je to hnus!
Proboha, co je "franzouský motr"? :-O
Možná nám chtěl pán autor sdělit, že má auto franzouský fotr a německá mutr. :-)
Svět se zbláznil.:-D
Proč? Vy znáte nějakou dekádu, kde by prémiové značky nebraly motory od neprémiových? Ať to je dnes BMW od Peugeotu, Jaguár od Citroenu, Bently od VW, RR od BMW nebo v minulosti Mercedes od VW, BMW od Stayeru nebo VMmotori aj. Takovéto komentáře bych spíše typnul na lidi co o tom moc neví.
Jojo. Tebe bych tipnul mezi ně. Typování je něco jiného.
Který že motor bere Bentley od VW? Nemáš to náhodou stejně popletené jako předvčerem převodovky a spojky?
jako převodovky a spojky nebyly popletené, tak ani zde jste ze sebe neudělal chytrolína, ale zase jen hlupáka: http://cs.wikipedia.org/wiki/Bentley...
Z pozice posledních víc než 10 let senior member vývojového týmu pohonných jednotek v Ingolstadtu si dovoluji na adresu kreatury s přezdívkou Petr poznamenat jediné: ty samolibý idiote, žvaníš nesmysly. Víš kulový, o to víc machruješ.Žádný Bentley, žádná A8 a žádný VW Phaeton není vyráběn s dvojspojkovou převodovkou. Všechny A8 a NFS mají planetové osmikvalty ZF, VW Phaeton šestistupňové planetové převodovky Aisin. Bentley nemá motor, dodávaný od VW. Konstrukční základ je sice W12 ale nevyrábí a tedy ani nedodává ho VW.
Jen bych rad poznamenal, ze Vase IP adresa je z ceske site. ;-)
Jistě. O2 mobilní. A to jako nesmím pobývat v ČR? A mění to něco na tom, že ten brouk pytlík ke idiot?
Klidne si pobyvejte kde je ctena libost.Ja jen napsal, odkud jste sem v jeden listopadovy ctvrtecni vecer pristupoval.Tak jako Vy mate pravo pobyvat kde chcete, kazdy ma pravo si vyvodit sve vlastni zavery.
Dana zdravím, potkáváme se občas pracovně. Pokud někdo o pohonech u V.A.G. ví opravdu hodně, je to právě on.A k té IP: pokud mám aktivní připojení VPN, což je dost často kvůli hostovanému serveru, můžu být klidně v Číně nebo USA a zobrazí se česká IP jisté nejmenované univerzity. U korporátních sítí je zcela běžné, že gateway je v jiném státě.
Tak kdyz se znate osobne, to je jina.IP adresa nemusi nic znamenat. Ale taky muze. ;-)
Taky zdravim. :) Mame pristi tyden spolecny meeting v Sanghaji, zaparime, doufam.
Svět je pravda bláznivý dost, ale tady se zbláznil autor.Uvedená motorizace je kombinována s automatem a není to motor od Renaultu o obsahu 1,5 ale motor Mercedes OM651 o obsahu 1,8 litru.Teprve pokud by nabízeli 180 CDI i v manuálu byl by to motor od Renaultu. Francouzský zdroj ale jasně píše - 180 DCI s automatem.
Ano, pokud člověk bude volit 180CDI s manuální převodovkou, opravdu dostane 1,5 od Renaultu. V případě volby automatu (90% zákazníku bude volit) bude motor MB 1,8l s 16V technikou.
Dovolím si řečnickou otázku: Jaký smysl má prznit si renomé holportem s francouzi, když jde o zanedbatelnou četnost?
costcut
Nojo ale zařadit konstrukčně, výrobně, logisticky, servisně, distribucí dílů, dokumentačně a edukačně motor do portfolia taky něco stojí. A pochybuji, že to kvůli jedné motorizaci v minimálním procentu má ekonomický smysl. Tím spíš, že žabožrouti motor sice odfláknou víc než mercedes, ale zadarmo to taky nedělají, takže mám pochybnost o velkém rozdílu v nákladech na samotný motor.
namietka sice logiku nepostrada, ale aj keby na tom motore bola nalepka 'Mercedes', stale sa jedna o zlepenec vsetkeho mozneho od x subdodavatelov. By ste sa divili, kolko dielov maju dve auta z dvoch hodne vzdialenych koncov cennikov a 'znaciek' spolocne. Logisticky 'problem' - s onou horeuvedenou nalepkou 'Mercedes' na motore tymto padom pada. Skratka si spocitali ze nemusia nic vyvijat a nic testovat, proste do regalov nahadzu hotove motory a budu to iba lepit s tribzacom dohromady. Takisto im odpada aj problem so suvisiacou technologiou. Dalej odpada tym problem so sietou subdodavatelov, usetria na lagerplaci, vyrobne je to jednoduche nakolko objednavanie dielov vo vyrobe je ostatne plne automatizovany proces podla toho, ake auta su zaradene momentalne to warteslajfe, atd. Inak povedane, co na konci linky nabuchate do systemu, to vam aj vyrobi, za predpokladu ze su potrebne diely k dispozicii. Edukacny 'problem' tu takisto neexistuje, nakolko vyrobna linka je postavena po jednotlivych vyrobnych taktoch tak ze by to mohla bastlit dohromady aj vycvicena opica (pozor, tymto nechcem urazit ludi, ktori to za svrtinovy plat davaju dohromady, naopak vyslovujem uznanie za to ze to dokazu vydrzat). Co sa tyka servisu, diesel ako diesel a navyse za zase mozu pouzit overene postupy, ktore uz niekto predtym pouzil pred nimi (vyhoda zdielanych komponentov). Pozarucny servis im moze byt ukradnuty, to uz plati zakaznik. Takze kost kut ako vystrikovanym aj ked dost primitivny - ako som uz spomenul, zrejme su na tom dost prabiedne ked sa uz musia uchylit k takemuto niecomu...
Až tak jednoduché (objednat motory, naházet do regálů) to přece není.Naopak, s jiným, cizím motorem souvisejí mraky dalších věcí kolem. V podstatě vše na přední třetině auta musíte najednou vyvinout a zkonstruovat dvakrát a pokaždé úplně jinak, pak celá logistika se musí překopat, aby zvládla zdvojení, celá výroba musí najet na dvojí systém (a to opravdu od začátku až do konce), je to prostě velice komplikované.Nezdá se mi, že by tohle celé ve finále znamenalo nějakou úsporu. Ale možná že ano, o výrobě aut nevím vlastně nic.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.