Mať tak príjem 100 mil. € ročne, tak by ma celkom bavilo zbierať takého hračičky - namiesto Buraga :-D.
Za 500.000 Kč docela dobrej kup, cože 500.000 EUR? :-D:-D, né legrace, ale když vidíte kolik si stím ten úpravce dá práce, a pak vidíte jak stím jezdí v sandálích zvenku za dveře..tak je to docela škoda práce :-D
DOkážu pochopit lecos, ale důvod existence těhlech aut mi hlava nebere... :-/
Tahle "logika" by se dale aplikovat na vpodstatě jakékoliv nejenom luxusní zboží, takže proč ne? Jsou lidi to chtějí a navíc na to mají. Tak proč jim to nenabídnout. Jestli je to dobrá nebo špatná cesta nesoudím.
Ale tohle je opravdu docela kočkopes. U G-čka bych chápal úpravy směřující k vyššímu luxusu, zlepšení průchodivosti apod. Ale dělat z toho silniční raketu... Samozřejmě de gustibus non est disputandum.Mně spíš vadí, že rozumně vybavené a motorované G-461, které IMHO nejlépe zachovávají původního ducha řady, nejsou až na výjimky k mání pro normální zákazníky. Obyčejný civilista, který toho nechce desítky kusů a G opravdu chce si tak "musí" koupit přeplácanou luxusní výbavu a buď smradlavý diesel, nebo zbytečně přemotorovaný osmi- či dvanáctiválec.
Noo, pane jo, když se taková krabice na dálnici rozjede ,dejme tomu na, 200km/h, tak tlaková vlna sfoukne i Avii :-D
no ty disky s tím autem dohromady vypadají jako od dřeveného vozíku, ještě přidat oj a nebude potřeba ani motor .....
No jen pockejme V12 na sebe nenecha dlouho cekat :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.