Mercedes-Benz G63 AMG v prvním ladění Brabus dává 620 koní

Jeden z dvorních ladičů automobilů značky Mercedes-Benz v Essenu vystaví svoji nabídku úprav pro nejnovější provedení stuttgartské lokomotivy M-B G Class.

Pokud se pustíte do úprav automobilů jediné značky, hrozí vám riziko, že upadnete do jistého stereotypu. Pro značku Brabus to ale neplatí. Ačkoli své jméno spojuje již řadu let prakticky výhradně s automobily značky Mercedes-Benz, její kreace můžeme nazývat jakkoli, jenom ne jako unylé. Nabídka je enormně rozsáhlá a jen z posledních měsíců si vzpomeneme nejen na Smart ForTwo Brabus „made by WeSC“ a bestiální čtyřdveřové kupé Brabus Rocket 800 (M-B CLS), ale také na specifickou stavbu SUV Mercedes-Benz ML Brabus nebo poněkud bizarní dodávku Mercedes-Benz Sprinter Brabus s motorem V8.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz G63 AMG jako nový Brabus Widestar

Nyní přichází řada na modernizované provedení luxusního off-roadu Mercedes-Benz G Class, představené na jarním autosalonu v Pekingu, který se letos vyrábí již 33. rokem. Na nadcházejícím autosalonu v Essenu Brabus představí vlastní interpretaci (takřka) špičkového osmiválcového modelu Mercedes-Benz G63 AMG (na vrcholu totiž zůstává Mercedes-Benz G65 AMG s „šestilitrem“ o výkonu 612 koní, resp. 450 kW).

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy

Pod kapotou této kreace byl zachován zážehový osmiválec s objemem 5,5 l a přeplňováním dvojicí turbodmychadel, ale díky řadě modifikací jeho výkon narostl ze standardních 544 koní (400 kW) až na 620 koní (456 kW), což je dokonce více než u továrního provedení G65 AMG. Točivý moment tohoto motoru po ladění u Brabusu narostl ze 760 až na 820 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sázka nejen na dojem, ale také na výkon

Mezi další novinky patří adaptivní pérování Ride Control s dvoustupňovou regulací s režimy Comfort a Sport nebo upravená výfuková soustava s elektronicky ovládaným ventilem, jenž uživateli umožňuje volit s režimů „hlučný“ a „hlučnější“. Těšit se můžeme také na nové lité ráfky s průměrem 23 palců, osvětlení nástupních prostorů skrze LED či upravené nárazníky.

Mercedes-Benz G: facelift je konečně venku

Mercedes-Benz G: facelift je konečně venku

Interiér se pak má pochlubit novým koženým čalouněním a specifickými obkladovými materiály dodávanými v širokém spektru barevných kombinací.
 

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků