Mercedes-Benz G: pravověrný offroad (spy photos)

Nová třída bude oproti současné generaci o poznání více uhlazenější, s čímž dozajista zmizí jeho staré kouzlo. Jízdní vlastnosti v terénu by ale měly být zachovány, resp. vylepšeny, např. světlá výška bude 310 mm a hloubka brodění 600 mm. Podle starších informací Autobildu dostane třída G zážehové osmiválce s objemy 4.6 l (G450, 239 kW/326 k), 5.5 l (G550, 299 kW/408 k), 6.3 l (G63 AMG, 339 kW/462 k), vznětový šestiválec s objemem 3.0 l (G300 CDI, 169 kW/231 k) a osmiválec s objemem 4.0 l (G400 CDI, 219 kW/299 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Foto © Pascal Piérart

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Foto © Automedia

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 27 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků