Mercedes-Benz G: offroad, nebo SUV? (spy photos)

13 komentářů

RG
26. července • 9:37

Protoze mam to kratke , tak to poznam...
Co se tyce krizivosti naprav, tak nic moc, ale 4ETS, nebo jak tomu rikaji funguje perfektne a prujezdnost je jen o pneumatikach.

skdd
27. července • 18:49

4ets alebo ne4ets, pokial nemas tri ci dve kolesa na zemi nic ti nepomoze, najma ked to valis niekde kde kazda strata trakcie znamena problem typu buda alebo bok.

Petr Broža
26. července • 10:02

Autoři fotek tvrdí, že jde o nové Géčko, ale mě to také přijde hodně podobné ML; a vzhledem k tomu, že nová X5 bude sedmimístná, řekl bych, že to, co na fotkách vidíme, je prodloužené ML pro sedm. Otázkou je, zda G skončí, nebo bude pokračovat.

dano
26. července • 10:47

Hranate G konci, na fotkach je nove GL alebo X164 ak chcete.. Ziadne predlzene ML sa nekona  
Uvedenie na trh bude v lete 2006...

tuky
26. července • 21:12

prakticky to je x164 s vacsim rozchodom - ale s karoseriou "w464"

Ace2
26. července • 23:45

Je to prodloužené MLko, nové Géčko bude mít podobně jako hranaté Géčko nahoře na předním blatníku "hrbol" kde bude blinkr a obrysovka což tohle nemá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tuky
27. července • 2:23

omyl - to bola studia "MLG"; G okrem prvej skice bolo s ML-ocami - vsetky prototipy [okrem prveho s polotuhymi napravami a karoseriou w163 s poriadnymi obrysmi blatnikov] su bez hornych smeroviek [vid. zabery z USA, Skandinavie, Nurburgringu a Francuzska]
// a ta studia s hornymi smerovkami mala mat hranate svetla... :(

WOLF
26. července • 8:40

tragedie. MB se zblaznil. mely by radeji zacit makat a to poradne na zlepseni kvality svych plecek. Gcko bude SUV krizenej s grand turerem. no fuj tajbl. nove M je sice hezke ale proste tyhle hitech auta nemusim. at zije wrangler defender stare G apod.

Mr-Tuner
26. července • 21:44

Nejsem si jistej, ale myslim, že jsem slyšel, že Wrangler byl takový auto "na nic", ani na silnici (moc žral) ani do terenu (nic nevyjel). Nevim co je na tom pravdy. Ale určitě bych nedával Wranglera a Defendera do stejny skupiny

tuky
26. července • 0:59

Vazeni priatelia w460 az w463 [minule 4x2-4x4 po sucasne G 4x4 pre neznalych]; ako sa pred asi rokom objavila sprava o zruseni w464, a premenovani "noveho G" na x164 [mimochodom kod dlheho ML (w164)] som zostal zaskoceny + prve fotky toho nepodarku so svetlostou 32cm a svetlami z ML-bavorak respektive studie MLG + w163 -> katastrofa... Kam sa chce hrabat MB s SUV ML <-> G na Range Rover??? Nehovorim ze w463 je genialna, ale urcite ma kus cara, tradicie a honosnosti - co sa o ML neda povedat, a ani nebude dat. G, RR, LC100 a povedzme ten hrkotajuci kus srotu H1 [je to zazitok vidiet resp. pocut H1 s velkymi balonmi s vysokym dezenom ist po ceste - poznavacie znamenie: pocut 5 minut dopredu] su auta s "dusou" ktore sa nedaju len tak nahradit/prist nastupca co bude technicky vyspely a zaroven si udrzi image predchodcu.
Technicky vzate w164[ML], x164 [ML-L], w251 [R] a nove G budu mat rovnaky zaklad -> ja sa potom pytam, naco by niekto platil o milion viac za G, ked dostane to iste v ML alebo R [mimochodom obaja maju doatat 63AMG - 6.3 V12 biturbo co nahradi sucasnu 65AMG (bohuzial 1000Nm bude minulostou)]?
MB - nech radsej daju dokopy designerov a technikov a nech spravia lepsi RR pod trojcipou hviezdou [a nech zabudnu na terenny Maybach] + hodila by sa aj G7 pre silne motory, nie len do 5.0 V8
BTW: novych ML som zatial nevidel vela behat [v Ottawe] ale urcite je to krajsie auto nez Porsche a BMW; bohuzial krizenie ma mizerne, takze podvozky ma stale najlepsie LR....
Vela stastia w463 a nastupca...

Ozzy
26. července • 20:35

ale V8 s 510 ps.

tuky
26. července • 21:10

mas pravdu - moja chyba...

Ozzy
27. července • 14:01

 ok.

Doporučujeme

Články odjinud