Mercedes-Benz G je silnější než gravitace. Dokazuje to v nebezpečném videu

Člověk z automotive  |  07. 03. 2019 15:12

Až na to, že to je plátno a 3D, je to zajímavá reklama

Odpovědět  |   | 
Člověk z automotive  |  07. 03. 2019 15:15

A pokud něco nevěří, stačí si zastavit video na 0:15 a uvidí u otáčkoměru aktivní ruční brzdu (P)

Odpovědět  |   | 
Jig  |  07. 03. 2019 15:38

Nejsem si úplně jistej... ale není na téhle pozici kontrolka ABS (resp. lehce nad dvojkou otáčkoměru, brzda je těsně pod tím)? Resp. GLC to tak má, zda to má nové G jinak netuším.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 03. 2019 16:39

Tak to ses pekne ztrapnil. ty platno

Odpovědět  |   | 
Jig  |  07. 03. 2019 16:05

https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance... ...
- konkrétně fotky 14 a 15
- na plátno resp. 3D rendery všech videí a fotek jsou experti u škodovky

Odpovědět  |   | 
Člověk z automotive  |  08. 03. 2019 10:30

Ach... backstage fotky auta na laně jsou statické polohy auta pro nafocení reklamních vizuálů - viz poslední dvě fotky ze zmíněného odkazu. Samotná jízda na nakloněné plošině se ale nekonala.

Odpovědět  |   | 
v  |  07. 03. 2019 18:31

Odpovědět  |   | 
Nothing  |  08. 03. 2019 08:55

Takhle malej náklon zvládne každý teréní auto, jestli i osobní nevím. Pro někoho kdo jezdí osobákem to muze vypadat jako extrem, ale pro ty co jezdí brutální terény tohle nestojí za zmínku.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  08. 03. 2019 09:25

tiez by som od Gecka cakal ze tam bude robit okolo tych vodnych trysiek losi test, takto to bola riadna muka. toto zvladne aj osobne auto, staci len drzat rovno volant a mat rychlost. btw ta kontrolka signalizuje pokles tlaku v pneumatikach ak to dobre vidim.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  08. 03. 2019 13:38

Když jsem viděl fotky a číslovku 70, tak to vypadalo hrůzostrašně. 35 st. "vypadá" už méně dramaticky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A