Mercedes-Benz G je silnější než gravitace. Dokazuje to v nebezpečném videu

Mercedes dále dokazuje schopnosti legendární třídy G. Novou generaci tak nyní čekal celkem nebezpečný kaskadérský kousek.

Silnější než gravitace. Takto Mercedes popisuje v novém videu nejnovější generaci terénní třídy G. Přestože jsou off-roadové schopnosti legendárního modelu již prověřeny časem, ono neomezené cestování mimo silnice nám německá značka dokazuje opět a zase. Třeba jízdou po úbočí přehrady Punta Negra Dam v Argentině.

Proč se Mercedes rozhodl vypustit svůj Mercedes G350d na svažující okraj přehrady a dovnitř zavřít nebojácného kaskadéra? „Protože to dokáže,“ zaznělo z automobilky. A samozřejmě, že také dokázal. V neskutečném bočním náklonu se tak „géčko“ projíždělo po 101 metrů vysoké stráni přehrady, a to bez jediného náznaku převrácení.

Mercedes-AMG S 65 Final Edition je poslední šance pořídit si motor V12

Mercedes-AMG S 65 Final Edition je poslední šance pořídit si motor V12

Třída G se ostatně pyšní stabilní jízdou při bočním náklonu až 70 %. Právě tuto schopnost se tak Mercedes rozhodl bez obav převrácení vozidla do vody předvést v reálných podmínkách. Tedy… pokud bystě se někdy potřebovali vydat na úbočí přehrady. Člověk nikdy neví. Nicméně, miniaturním textem ve videu nechybí zmínka, že podobné kousky byste neměli zkoušet na vlastní pěst.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků