Mercedes-Benz G 65 AMG TopCar: krokodýlí kůže opět ve hře

Ruská ladičská společnost TopCar představuje další speciál vycházející ze špičkového modelu automobilky Mercedes-Benz.

Opulenci se v dílnách TopCaru meze nekladou. Mají tam rádi zejména drahé německé vozy, připomeňme třeba úpravu Porsche 911 Carrera 4/4S TopCar, ale prim hrají mercedesy nejrůznějších tříd. V prosinci byl představen pekelný Mercedes-Benz ML 63 AMG TopCar Inferno, ale ještě několik týdnů před tím jsme vám referovali o superluxusní verzi pancéřované limuzíny Mercedes-Benz S600 Guard TopCar, jež vynikala zvláště částečným čalouněním krokodýlí kůží.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bodykit u TopCaru pro tento projekt nakoupili převážně u Hamannu

A k tomuto tématu se nyní u TopCaru vrátili ve stavbě odvozené z aktuální verze modelu Mercedes-Benz třídy G. Ta opět vyniká důsledně přepracovaným interiérem, který tak v této pohyblivé pevnosti na kolech zajistí mimořádně komfortní cestování i těm nejnáročnějším pasažérům. Jak vidíte na připojených snímcích, čalouněn je takřka výhradně kombinací krokodýlí kůže, Alcantary a prošívané či perforované kůže konvenční.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Krokodýlí kůži nelze upřít značnou dávku působivosti

Zvenčí si na tomto výjimečném voze všimneme rozsáhlého bodykitu Hamann Spyridon, za pozornost stojí především druhá sada pásů LED pro denní svícení, kapota a kryt rezervního kola z uhlíkových kompozitů, střešní spoiler a kompletní sada přepracovaných nárazníků s navazujícími lemy blatníků a prahovými obklady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Řada prvků je vyrobena z uhlíkových kompozitů

Cena této přestavby TopCar nebyla ani tentokrát zveřejněna, zmiňme alespoň, že standardní provedení modelu Mercedes-Benz G 65 AMG se u nás v současnosti prodává za více než 6,8 mil. Kč. (základní G 350 BlueTEC je více než třikrát levnější…).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cestování nejvyšší třídou...

O pohon tohoto mastodonta se stará dvojicí turbodmychadel přeplňovaný zážehový dvanáctiválec s objemem 6,0 l a výkonem 612 koní (450 kW). Vůz s ním zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,3 s, dosáhne elektronicky omezené rychlosti 210 km/h a vykáže průměrnou spotřebu 17,0 l/100 km.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků