Mercedes-Benz G 65 AMG TopCar: krokodýlí kůže opět ve hře

Ruská ladičská společnost TopCar představuje další speciál vycházející ze špičkového modelu automobilky Mercedes-Benz.

Opulenci se v dílnách TopCaru meze nekladou. Mají tam rádi zejména drahé německé vozy, připomeňme třeba úpravu Porsche 911 Carrera 4/4S TopCar, ale prim hrají mercedesy nejrůznějších tříd. V prosinci byl představen pekelný Mercedes-Benz ML 63 AMG TopCar Inferno, ale ještě několik týdnů před tím jsme vám referovali o superluxusní verzi pancéřované limuzíny Mercedes-Benz S600 Guard TopCar, jež vynikala zvláště částečným čalouněním krokodýlí kůží.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bodykit u TopCaru pro tento projekt nakoupili převážně u Hamannu

A k tomuto tématu se nyní u TopCaru vrátili ve stavbě odvozené z aktuální verze modelu Mercedes-Benz třídy G. Ta opět vyniká důsledně přepracovaným interiérem, který tak v této pohyblivé pevnosti na kolech zajistí mimořádně komfortní cestování i těm nejnáročnějším pasažérům. Jak vidíte na připojených snímcích, čalouněn je takřka výhradně kombinací krokodýlí kůže, Alcantary a prošívané či perforované kůže konvenční.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Krokodýlí kůži nelze upřít značnou dávku působivosti

Zvenčí si na tomto výjimečném voze všimneme rozsáhlého bodykitu Hamann Spyridon, za pozornost stojí především druhá sada pásů LED pro denní svícení, kapota a kryt rezervního kola z uhlíkových kompozitů, střešní spoiler a kompletní sada přepracovaných nárazníků s navazujícími lemy blatníků a prahovými obklady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Řada prvků je vyrobena z uhlíkových kompozitů

Cena této přestavby TopCar nebyla ani tentokrát zveřejněna, zmiňme alespoň, že standardní provedení modelu Mercedes-Benz G 65 AMG se u nás v současnosti prodává za více než 6,8 mil. Kč. (základní G 350 BlueTEC je více než třikrát levnější…).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cestování nejvyšší třídou...

O pohon tohoto mastodonta se stará dvojicí turbodmychadel přeplňovaný zážehový dvanáctiválec s objemem 6,0 l a výkonem 612 koní (450 kW). Vůz s ním zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,3 s, dosáhne elektronicky omezené rychlosti 210 km/h a vykáže průměrnou spotřebu 17,0 l/100 km.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků