Mercedes-Benz G 65 AMG TopCar: krokodýlí kůže opět ve hře

Ruská ladičská společnost TopCar představuje další speciál vycházející ze špičkového modelu automobilky Mercedes-Benz.

Opulenci se v dílnách TopCaru meze nekladou. Mají tam rádi zejména drahé německé vozy, připomeňme třeba úpravu Porsche 911 Carrera 4/4S TopCar, ale prim hrají mercedesy nejrůznějších tříd. V prosinci byl představen pekelný Mercedes-Benz ML 63 AMG TopCar Inferno, ale ještě několik týdnů před tím jsme vám referovali o superluxusní verzi pancéřované limuzíny Mercedes-Benz S600 Guard TopCar, jež vynikala zvláště částečným čalouněním krokodýlí kůží.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bodykit u TopCaru pro tento projekt nakoupili převážně u Hamannu

A k tomuto tématu se nyní u TopCaru vrátili ve stavbě odvozené z aktuální verze modelu Mercedes-Benz třídy G. Ta opět vyniká důsledně přepracovaným interiérem, který tak v této pohyblivé pevnosti na kolech zajistí mimořádně komfortní cestování i těm nejnáročnějším pasažérům. Jak vidíte na připojených snímcích, čalouněn je takřka výhradně kombinací krokodýlí kůže, Alcantary a prošívané či perforované kůže konvenční.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Krokodýlí kůži nelze upřít značnou dávku působivosti

Zvenčí si na tomto výjimečném voze všimneme rozsáhlého bodykitu Hamann Spyridon, za pozornost stojí především druhá sada pásů LED pro denní svícení, kapota a kryt rezervního kola z uhlíkových kompozitů, střešní spoiler a kompletní sada přepracovaných nárazníků s navazujícími lemy blatníků a prahovými obklady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Řada prvků je vyrobena z uhlíkových kompozitů

Cena této přestavby TopCar nebyla ani tentokrát zveřejněna, zmiňme alespoň, že standardní provedení modelu Mercedes-Benz G 65 AMG se u nás v současnosti prodává za více než 6,8 mil. Kč. (základní G 350 BlueTEC je více než třikrát levnější…).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cestování nejvyšší třídou...

O pohon tohoto mastodonta se stará dvojicí turbodmychadel přeplňovaný zážehový dvanáctiválec s objemem 6,0 l a výkonem 612 koní (450 kW). Vůz s ním zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,3 s, dosáhne elektronicky omezené rychlosti 210 km/h a vykáže průměrnou spotřebu 17,0 l/100 km.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků