S Mercedesem třídy G v rumunských horách: Těžkým terénem stále suverénně

Aladin  |  01. 09. 2018 10:57

Teď se mi vybavil vtipný postřeh pana redaktora možná už ve 20let starém článku z tehdejšího Auto magazínu. Též testovali vozy s nádechem off road v Rumunských horách. Byl tam Range Rover a na další si už nevzpomenu. Hráli si s uzávěrkami diferenciálu, pečlivě a pomalu zdolávali náročný terén, říční brody a stoupali vzhůru. Když měli pauzu, objevila místní stará Dacia a v ní zkušený důchodce. Cestu měl naježděnou, věděl přesně jakou rychlostí přes který kámen a vyškrábal se tam též. Tento vtipný okamžik ukazuje, jak velmi moc dělají zkušenosti a um řidiče.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  01. 09. 2018 11:56

Rozhodne suhlas. Hoci do terenu plati stare dobre: cista a robustna mechanika, svetla vyska, vhodne pneu atd. No a samozrejme skusenosti a cit. Inak, bol som tam. Zaver: ta priroda a krajinne scenerie su doslova nadherne a mnohe oblasti /tu mam trochu obavy/ cakaju na objavenie. Tak snad to nedopadne ako u Vas, kde par magorov malo potrebu vyryt svoje debilizmy do prirodnej pamiatky.

Este jedna drobnost: su tam krasne baby. A to doslova. Bolo jasne ze su 'smrnc' s kadecim moznym. Ale to im na krase rozhodne neuberalo, prave naopak

Odpovědět  |   | 
brk77  |  03. 09. 2018 18:39

O tom bych si ani nedovolil pochybovat. Loni nebo předloni se takhle trmácím vzhůru docela hnusnou lesní cestou, kterou vyjezdily traktory tahající dřevo z lesa. Uprostřed dolík od těch klád, boky pokryté docela velkými kameny, že se v tom i celkem blbě šlo. Najednou slyším vcelku kultivovaný zvuk motoru. Otočím se a tam lesák v Dacii. Neměl ani Dustera, ale statečně se tam škrábal v Loganu. Celkem mi spadla čelist.

Odpovědět  |   | 
Pavel Matoušek  |  01. 09. 2018 23:32

Zývačka? V dílčím nadpisu? Jako fakt?!?!

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 09. 2018 09:57

Neni to poprvé, upozornil jsem na to už předtím. Redaktoři mají svou vlastní gramatiku

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  02. 09. 2018 10:19

pokial bude gramatika galimatias, ale obsah je dobry, nemam problem.

Odpovědět  |   | 
Nothing 007  |  03. 09. 2018 07:38

A kde je ten terén?

Odpovědět  |   | 
leprousek jeneral  |  03. 09. 2018 13:51

starosta: Nebylo by snad lépe sečkati, než nám pan lesník sdělí své zážitky?
krčmář: Tož bať, nechať urozený pan hrábě klídně seďá na pérdeli.
hrabě Teleke z Tölök: Ach, ta jadrná horalská mluva! Jak stříbrně zvoní v ústech rázovitého lidu!

Odpovědět  |   | 
leprousek jeneral  |  03. 09. 2018 13:58

Vyzniva mi to jako expedice do skanzenu, pri ktere se "jakoze bohati" ucastnici rozplyvaji nad "krasou a majestatnosti" prirody a "prostym, lec s prirodou spjatym" zivotem mistnich obatel.
Jinak receno: Par blbecku v drahych autech se jelo ukajet na nejakych chudacich nekde v Bohem zapomenutem konci sveta.

Odpovědět  |   | 
Jaaaa  |  12. 09. 2018 14:06

Jazdit po cudzich narodnich parkoch na mercedesoch je tak rumunske! Do Krkonos, alebo bavorkych lesov ste sa mali vybrat ...nic v zlom ,ale trosku ignorantska promo zabava...Urcite v Rumunsku pribudne vela typickych uzivatelov tejto mafianskej krabice

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW X3 M40d: Opravdu těžká volba!

BMW X3 M40d (minitest)

M40d sice není nejvýkonnější, ale zato nejdražší verzí modelu X3. Srdce by sáhlo po benzinovém šestiválci M40i, dříve nebo později se vám však do rozhodování začne plést mozek.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 102 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A