S Mercedesem třídy G v rumunských horách: Těžkým terénem stále suverénně

Aladin  |  01. 09. 2018 10:57

Teď se mi vybavil vtipný postřeh pana redaktora možná už ve 20let starém článku z tehdejšího Auto magazínu. Též testovali vozy s nádechem off road v Rumunských horách. Byl tam Range Rover a na další si už nevzpomenu. Hráli si s uzávěrkami diferenciálu, pečlivě a pomalu zdolávali náročný terén, říční brody a stoupali vzhůru. Když měli pauzu, objevila místní stará Dacia a v ní zkušený důchodce. Cestu měl naježděnou, věděl přesně jakou rychlostí přes který kámen a vyškrábal se tam též. Tento vtipný okamžik ukazuje, jak velmi moc dělají zkušenosti a um řidiče.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  01. 09. 2018 11:56

Rozhodne suhlas. Hoci do terenu plati stare dobre: cista a robustna mechanika, svetla vyska, vhodne pneu atd. No a samozrejme skusenosti a cit. Inak, bol som tam. Zaver: ta priroda a krajinne scenerie su doslova nadherne a mnohe oblasti /tu mam trochu obavy/ cakaju na objavenie. Tak snad to nedopadne ako u Vas, kde par magorov malo potrebu vyryt svoje debilizmy do prirodnej pamiatky.

Este jedna drobnost: su tam krasne baby. A to doslova. Bolo jasne ze su 'smrnc' s kadecim moznym. Ale to im na krase rozhodne neuberalo, prave naopak

Odpovědět  |   | 
brk77  |  03. 09. 2018 18:39

O tom bych si ani nedovolil pochybovat. Loni nebo předloni se takhle trmácím vzhůru docela hnusnou lesní cestou, kterou vyjezdily traktory tahající dřevo z lesa. Uprostřed dolík od těch klád, boky pokryté docela velkými kameny, že se v tom i celkem blbě šlo. Najednou slyším vcelku kultivovaný zvuk motoru. Otočím se a tam lesák v Dacii. Neměl ani Dustera, ale statečně se tam škrábal v Loganu. Celkem mi spadla čelist.

Odpovědět  |   | 
Pavel Matoušek  |  01. 09. 2018 23:32

Zývačka? V dílčím nadpisu? Jako fakt?!?!

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 09. 2018 09:57

Neni to poprvé, upozornil jsem na to už předtím. Redaktoři mají svou vlastní gramatiku

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  02. 09. 2018 10:19

pokial bude gramatika galimatias, ale obsah je dobry, nemam problem.

Odpovědět  |   | 
Nothing 007  |  03. 09. 2018 07:38

A kde je ten terén?

Odpovědět  |   | 
leprousek jeneral  |  03. 09. 2018 13:51

starosta: Nebylo by snad lépe sečkati, než nám pan lesník sdělí své zážitky?
krčmář: Tož bať, nechať urozený pan hrábě klídně seďá na pérdeli.
hrabě Teleke z Tölök: Ach, ta jadrná horalská mluva! Jak stříbrně zvoní v ústech rázovitého lidu!

Odpovědět  |   | 
leprousek jeneral  |  03. 09. 2018 13:58

Vyzniva mi to jako expedice do skanzenu, pri ktere se "jakoze bohati" ucastnici rozplyvaji nad "krasou a majestatnosti" prirody a "prostym, lec s prirodou spjatym" zivotem mistnich obatel.
Jinak receno: Par blbecku v drahych autech se jelo ukajet na nejakych chudacich nekde v Bohem zapomenutem konci sveta.

Odpovědět  |   | 
Jaaaa  |  12. 09. 2018 14:06

Jazdit po cudzich narodnich parkoch na mercedesoch je tak rumunske! Do Krkonos, alebo bavorkych lesov ste sa mali vybrat ...nic v zlom ,ale trosku ignorantska promo zabava...Urcite v Rumunsku pribudne vela typickych uzivatelov tejto mafianskej krabice

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A