Elektrický Mercedes-Benz EQV dorazil do Česka. V základu se vejde pod 2 miliony

15 komentářů

Wolff
15. listopadu • 19:36

Vysvetli mi někdo k čemu je tohle dobre? Jako chápu, že nějaká společnost co prevazi lidí z letiště to užije, ale v podstatě dál než za hranici města to nemůže...Ach jo.

iPace
17. listopadu • 10:53

napsal jsi to psravne, tato elektricka varianta je urcena prave tam, kde to auto jezdi jako shuttle par mozna desitek km mezi letistem a hotelem, sak naftova varianta a to dokonce v 6 ruznych vykonech se stale prodava a nikomu nikdo nebrani si tu naftovou poriditelektricke V vzniklo vesmes diky poptavce prave hotelu hlavne v Asii a je predpoklad ze nejvetsi prodeje elektrickeho V budou prave z rad hotelu :-) jako rodinne auto si Mercedes V porizuje jen velmi malo lidim, a spise nez jako nove je preferovane coby ojetina misto jinych MPV

Allamarein
16. listopadu • 7:47

Nevysvětlí. Protože to nedokážeš pochopit, neumíš se oprostit od svého zaostalého pohledu.

jozka
16. listopadu • 9:05

Jasne, protoze pan zjevne uvazuje o ekonomice a uzitku, zato mu zjevne nedochazi politicka stranka veci.Odkud ja jen tohle znam...

Allamarein
16. listopadu • 19:26

To nevím, ze své hlavy? Já nic takového nepsal...

jozka
16. listopadu • 21:31

Se mi libi, jak usilovne se snazis nevypadat jako svazak, co presvedcoval kulaky o vyhodach druzstevniho hospodareni. A ta nemoderni dubiska to ne a ne pochopit... jak to dopadlo vime vsichni. Blby je, ze nekteri by nas tam radi nahnali zas. Protoze ted uz to musi prece vyjit!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
16. listopadu • 22:17

No vidíš, co všechno dovedeš o sobě odhalit. Tak děkuju za ukázku tvého myšlení. :-)

Joe Doe
16. listopadu • 17:07

Kua, ty si kupujes veci ako politicky statement?Chlapce, bud robis sialene kompromisy, alebo si bohapusto selektivny, alebo, tretia moznost, kecas.

Honimir
16. listopadu • 11:32

Byť by to zachránilo jediný lidský život... !

Pikus
15. listopadu • 22:12

Hotelová/kongresová limo...nebo takový ty výletní pro turisty, tam taky docela jeli Véčka či Multivany a většinou jedou tak 1-2h... prohlídka pamětihodnosti a zpět. Ale bude se to prodávat asi mnohem líp, nez elektro tranzit níže... Který pro městský rozvozy chce Céčko papíry a za nějaký 2M konkuruje Citroenum za čtvrtinu.

Lord Owl
18. listopadu • 19:51

Kdyby to nestálo ty 2 mega, tak uplatnění je jasné.
Domov důchodců, rozvoz obědů a ložního prádla....
Takhle si tam ještě chvíli nechají ty 1203-ky.

řidič
15. listopadu • 20:44

Přesně tak, Véčko je dálniční polykač kilometrů. Pár států Evropy jsem s Méďou projezdil. Taktéž s Multivanem. Ale baterky se mi těmto autům nějak nehodí. Bohužel aktivisti a ekoteroristi a podobní úchyláci získávají bohužel velký vliv.

jogurt
15. listopadu • 22:27

Jako minibus pro 6+ lidí možná, ale normálně ani omylem. Navíc jednoznačnou volbou pro tuto kategorii je nafta, pak možná elektřina a jen z donucení žravý benzín.
Pokud to běžným dálničním tempem je schopno jet 3 hodiny a pak půlhodinu dobíjet na dalších 300km, tak to velké omezení není. Ale přesto bych pro takovou elektrocestu volil spíš Teslu nebo e-tron. Nebo vlastně naopak, e-tron a pak možná teslu.

Kankunen
16. listopadu • 8:08

Tankovat každou chvíli je stres, vlastně bys musel jet do Itálie na hory ne v pět ráno, ale v jednu a to je špatně.

jogurt
16. listopadu • 16:58

Přeháníš, s e-tronem jsem na cestě do Itálie na hory strávil u nabíječek celkem 45 minut.
Ale jinak souhlas, tankovat každou chvíli je otrava, tohle byl jen pokus že to jde celkem v pohodě. Proto nejezdím na benzín, ale auto na dálky je naftové V8, auto na lokální pohyb je na baterky.

Doporučujeme

Články odjinud