Elektrickou variantu velkoprostorové třídy V nám Mercedes  představil už minulý rok , až nyní se však novinka pomalu dostává k zákazníkům. EQV už tedy najdete rovněž v konfigurátoru českého zastoupení Mercedesu. | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz

Elektrickou variantu velkoprostorové třídy V nám Mercedes představil už minulý rok, až nyní se však novinka pomalu dostává k zákazníkům. EQV už tedy najdete rovněž v konfigurátoru českého zastoupení Mercedesu. | Mercedes-Benz EQV | Zdroj: Mercedes-Benz

Pokud chcete vyrazit cestou baterek, volba specifikace je v případě až osmimístného elektrického „véčka“ opravdu jednoduchá. | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz

Pokud chcete vyrazit cestou baterek, volba specifikace je v případě až osmimístného elektrického „véčka“ opravdu jednoduchá. | Mercedes-Benz EQV | Zdroj: Mercedes-Benz

EQV je nabízeno ve dvou délkách karoserie,  základní verze (5140 mm)  začíná od částky  1.960.200 Kč , zatímco  extra dlouhá verze (5370 mm)  je dražší o 21.780 Kč se základní cenou od  1.981.980 Kč . | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz

EQV je nabízeno ve dvou délkách karoserie, základní verze (5140 mm) začíná od částky 1.960.200 Kč, zatímco extra dlouhá verze (5370 mm) je dražší o 21.780 Kč se základní cenou od 1.981.980 Kč. | Mercedes-Benz EQV | Zdroj: Mercedes-Benz

Až na větší prostor v kabině se přitom základní výbava obou variant ani použité elektrické ústrojí neliší. | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz

Až na větší prostor v kabině se přitom základní výbava obou variant ani použité elektrické ústrojí neliší. | Mercedes-Benz EQV | Zdroj: Mercedes-Benz

Pohon zajišťuje  jediný elektromotor  umístěný na přední nápravě, který produkuje výkon  150 kW (204 koní)  a točivý moment  362 N.m . | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz

Pohon zajišťuje jediný elektromotor umístěný na přední nápravě, který produkuje výkon 150 kW (204 koní) a točivý moment 362 N.m. | Mercedes-Benz EQV | Zdroj: Mercedes-Benz

S lithium-iontovou baterií o kapacitě  90 kWh  je uváděn dojezd na jedno nabití  až 405 km  (i když tento údaj Mercedes na svém webu stále označuje za provizorní a navíc v rámci starého testovacího cyklu NEDC). | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz

S lithium-iontovou baterií o kapacitě 90 kWh je uváděn dojezd na jedno nabití až 405 km (i když tento údaj Mercedes na svém webu stále označuje za provizorní a navíc v rámci starého testovacího cyklu NEDC). | Mercedes-Benz EQV | Zdroj: Mercedes-Benz

Maximálně pak dosáhne EQV rychlosti 160 km/h. Standardně je možné AC nabíjení výkonem 11 kW a DC rychlonabíjení výkonem až 110 kW. | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz

Maximálně pak dosáhne EQV rychlosti 160 km/h. Standardně je možné AC nabíjení výkonem 11 kW a DC rychlonabíjení výkonem až 110 kW. | Mercedes-Benz EQV | Zdroj: Mercedes-Benz

Bez příplatku má EQV na výběr ze čtyř nemetalických barev karoserie a v základu je interiér dle vašeho přání šesti až sedmimístný. | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz

Bez příplatku má EQV na výběr ze čtyř nemetalických barev karoserie a v základu je interiér dle vašeho přání šesti až sedmimístný. | Mercedes-Benz EQV | Zdroj: Mercedes-Benz

Za další konfigurace včetně například lůžkové úpravy nebo samostatných komfortních sedadel se připlácí od 16.285 Kč. Klidně ale můžete zvolit i odstranění sedaček druhé a třetí řady, čímž snížíte základní cenu vozu o 64.229 Kč. | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz

Za další konfigurace včetně například lůžkové úpravy nebo samostatných komfortních sedadel se připlácí od 16.285 Kč. Klidně ale můžete zvolit i odstranění sedaček druhé a třetí řady, čímž snížíte základní cenu vozu o 64.229 Kč. | Mercedes-Benz EQV | Zdroj: Mercedes-Benz

Mezi další prvky standardní výbavy patří halogenové světlomety, 17palcová litá kola, multifunkční kožený volant, 10,25palcový infotainment MBUX s navigací, vyhřívání předních sedaček, poloautomatická klimatizace... | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz

Mezi další prvky standardní výbavy patří halogenové světlomety, 17palcová litá kola, multifunkční kožený volant, 10,25palcový infotainment MBUX s navigací, vyhřívání předních sedaček, poloautomatická klimatizace... | Mercedes-Benz EQV | Zdroj: Mercedes-Benz

...elektrická topná jednotka, tempomat s omezovačem rychlosti, dešťový senzor, elektrické ovládání a vyhřívání zrcátek nebo hrstka asistentů – sledování mrtvého úhlu, pozornosti řidiče a jízdního pruhu či rozpoznávání značek. Více v článku... | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz

...elektrická topná jednotka, tempomat s omezovačem rychlosti, dešťový senzor, elektrické ovládání a vyhřívání zrcátek nebo hrstka asistentů – sledování mrtvého úhlu, pozornosti řidiče a jízdního pruhu či rozpoznávání značek. Více v článku... | Mercedes-Benz EQV | Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

Pokud chcete vyrazit cestou baterek, volba specifikace je v případě až osmimístného elektrického „véčka“ opravdu jednoduchá. | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz
EQV je nabízeno ve dvou délkách karoserie,  základní verze (5140 mm)  začíná od částky  1.960.200 Kč , zatímco  extra dlouhá verze (5370 mm)  je dražší o 21.780 Kč se základní cenou od  1.981.980 Kč . | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz
Až na větší prostor v kabině se přitom základní výbava obou variant ani použité elektrické ústrojí neliší. | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz
Pohon zajišťuje  jediný elektromotor  umístěný na přední nápravě, který produkuje výkon  150 kW (204 koní)  a točivý moment  362 N.m . | Mercedes-Benz EQV Zdroj: Mercedes-Benz
36
Fotogalerie

Elektrický Mercedes-Benz EQV dorazil do Česka. V základu se vejde pod 2 miliony

Velkoprostorový model v elektrické podobě už najdete i v českém konfigurátoru. Dostupný je ve dvou variantách.

Elektrickou variantu velkoprostorové třídy V nám Mercedes představil už minulý rok, až nyní se však novinka pomalu dostává k zákazníkům. EQV už tedy najdete rovněž v konfigurátoru českého zastoupení Mercedesu. Pokud chcete vyrazit cestou baterek, volba specifikace je v případě až osmimístného elektrického „véčka“ opravdu jednoduchá.

EQV je nabízeno ve dvou délkách karoserie, základní verze (5140 mm) začíná od částky 1.960.200 Kč, zatímco extra dlouhá verze (5370 mm) je dražší o 21.780 Kč se základní cenou od 1.981.980 Kč. Až na větší prostor v kabině se přitom základní výbava obou variant ani použité elektrické ústrojí neliší.

Pohon zajišťuje jediný elektromotor umístěný na přední nápravě, který produkuje výkon 150 kW (204 koní) a točivý moment 362 N.m. S lithium-iontovou baterií o kapacitě 90 kWh je uváděn dojezd na jedno nabití až 405 km (i když tento údaj Mercedes na svém webu stále označuje za provizorní a navíc v rámci starého testovacího cyklu NEDC). Maximálně pak dosáhne EQV rychlosti 160 km/h. Standardně je možné AC nabíjení výkonem 11 kW a DC rychlonabíjení výkonem až 110 kW.

Bez příplatku má EQV na výběr ze čtyř nemetalických barev karoserie a v základu je interiér dle vašeho přání šesti až sedmimístný. Za další konfigurace včetně například lůžkové úpravy nebo samostatných komfortních sedadel se připlácí od 16.285 Kč. Klidně ale můžete zvolit i odstranění sedaček druhé a třetí řady, čímž snížíte základní cenu vozu o 64.229 Kč.

Mezi další prvky standardní výbavy patří 17palcová litá kola, multifunkční kožený volant, 10,25palcový infotainment MBUX s navigací, vyhřívání předních sedaček, poloautomatická klimatizace, elektrická topná jednotka, tempomat s omezovačem rychlosti, dešťový senzor, elektrické ovládání a vyhřívání zrcátek nebo hrstka asistentů – sledování mrtvého úhlu, pozornosti řidiče a jízdního pruhu či rozpoznávání značek.

Mnoho prvků pak Mercedes nechává na příplatcích, z nichž se hodí zmínit třeba automatická klimatizace (23.164 Kč), chytré přední LED světlomety (59.000 Kč), elektrické ovládání posuvných dveří (57.349 Kč), vzduchový podvozek (67.703 Kč), ambientní osvětlení interiéru (9020 Kč), parkovací kamera (20.602 Kč), parkovací senzory vpředu i vzadu (21.936 Kč) nebo adaptivní tempomat (32.536 Kč).

Společně s vylepšením exteriéru vozu většími 18palcovými koly nebo pakety vnějšího designu a s vybranou výbavou pro lepší komfort a bezpečí tak není problém cenovku EQV dostat i přes hranici tří milionů korun.

Mercedes-Benz EQV – Technické údaje a české ceny
Pohon 1x elektromotor
Výkon [kW/min] 150
Točivý moment [Nm/min] 362
Kapacita baterie [kWh] 90
Zrychlení 0-100 km/h [s] neupřesněno
Max. rychlost [km/h] 160
Max. dojezd [km] 405*
Nabíjení DC 110 kW 10-80 % [min] 45
Cena EQV 300 Dlouhé [Kč] 1.960.200
Cena EQV 300 Extra dlouhé [Kč] 1.981.980
*provizorní hodnota v rámci testovacího cyklu NEDC

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud